Vi har kikat lite på A-hus basic nu och undrar om inredning av övervåningen ingår i priset på huset basic 4#? Om inte nån som vet om man kan få den inredd och isåfall för hur mkt?

Ingår grunden? Jag tycker det var bra priser på dessa hus om man enbart behöver påkosta tomt, markarbeten, myndighetskostnader och utvändig målning själv? Ingår allt annat alltså?

Någon som byggt med dem? är ni nöjda?

Mvh
Trebarnsmamma
 
;)Hej enl katalogen som vi fått hemskickat så är det inredd övervåning. vi funderar också att bygga ett Basic 4# men vi behöver spegelvända huset och byta plats på trappa och entre för att det ska funka på vår tomt då vi kommer att ha tomten på framsidan av huset. vi har mailat dom men inte fått svar än. Annars är det ett väldigt bra pris och standard från början.

Isabel O Reidar :D
 
Hej!

Vi har också lagt en del tid på att granska Basic-koncepten (som ju ersätter deras tidigare budgethus Lyckan)- A-hus Basic-serie är "komplett" såtillvida att all normalutrustning som grund, kök, badrum, och ja, övervåning i Basic #4 ingår. Även invändig målning/tapetsering, kakel och klinker mm finns med i leveransen och sätts på plats om man väljer totalentreprenaden. Begränsningar som finns är ändring av interiör från fabrik, såvitt jag begriper gör man "inga" ändringar, de möjligheter man har är ändringar man kan få gjorda med snickarna när stommen väl står på plats.

Lycka till hur som helst, skriv gärna i tråden om ni kommer på mer nyttigheter gällande Basic!
 
Hej!

Tack för era svar. Då vet jag lite mer. Jag har mailat dem men har inte fått svar ännu.


 
Hej!

Vi ska bygga ett basic 4 med A-hus, andra planet är inrett, kök från marbodal, kakel och klinker i våtutrymmen, vitvaror från siemens, parkett i hela huset samt platta på mark med golvvärme. Dvs mycket hus för pengarna. Vi är nöjda med vårt val iaf!

Fråga gärna om du har fler funderingar
 
Hur mkt kostar det huset (inkl. grund och "hela köret")??
 
Elin_85 skrev:
Hur mkt kostar det huset (inkl. grund och "hela köret")??
1,466,000 kostar allt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.