X. Jag är en rackarns fryslort! :oops:
 
X. 600/1200/1800W

Så här års blir det mycket kallt på uteplatsen och i uterummet, en sådan värmare hade varit mumma!
 
Rätt svar: X. 600/1200/1800W

Motivering: För att jag skall förmå min kära hustru att stanna kvar. Hon är född o uppvuxen i Norrland och formligen hatar att frysa.
Med Termo 1800W Proffs räddar ni därmed vår förhållande. ;-)

Med vänlig hälsning!
// Niklas
 
X. 600/1200/1800W
Vi har precis bytt liten lägenhet i stan mot gård på landet och det finns enormt många hål att stoppa pengarna i, därför har uteplats hamnat långt ner på listan. Men vi har en farstukvist vi älskar att sitta och titta på allt djurliv från och det hade varit underbart att kunna fortsätta göra det under vintern med hjälp av en sådan ordentlig infravärmare!
 
Svar: X

Pga svårsövda barn kan vi sällan nyttja altanen före nattens infall och då vore det skönt med lite värme! Vi har en jättefin nybyggd altan men som sagt den blir sällan använd för att det hunnit bli för kallt när barnen väl somnat.
 
Svar: X
Termo 1800W kunde vara lämplig för nästa projekt, balkonginglasning.
 
Svar = X 600/1200/1800W
Denna infravärmare på altanen
gör hösten mysig för barnen.
Med Termo Proffs finns ingen spärr,
den kan man styra med fjärr!
 
X. 600/1200/1800W

En infra vore perfekt på vår uteplats så att vi slipper frysa om tår och fingrar :).
 
Svar X
Det som saknas vid vår altan är en infravärmare, därför är det kallt som fan!
 
Svar: X. 600/1200/1800W
Motivering: Vi bor sedan ett par år i ett hus med uterum.
Lucia 2016 firade vi Lucia i uterummet. Vår äldsta dotter flyttade hemifrån och samtidigt


När vår äldsta dotter flyttade hemifrån skaffade hon sig omgående en hund, något hon längtat efter. Tyvärr är kan hon inte ta med den in i vårt hus när hon hälsar på eftersom pappa i huset är allergisk mot pälsdjur. I stället får hon och Love (hunden) sitta i det inglasade uterummet. Love har päls och verkar inte bekymrad över kylan, men Maja och vi andra hade uppskattat lite värme från en infravärmare.
Bifogad bild är från 13 december förra året, då vi firade Lucia...
Hälsningar från frusna familjen Helperin

Kollage av Luciafirande i uterum: kvinna med hund, fikabricka, familj tillsammans.
 
Svar:
X. 600/1200/1800W

Tak! Præcis en sådan kan give den perfekte varme på min nye inglasad balkong.
Og nydelig er den faktisk også.
 
X. 600/1200/1800W

Jag trodde att vi skulle klara oss med ett par billiga värmare på altanen, men efter ett år med kalla kvällar inser jag att vi behöver en rejäl infravärmare som verkligen gör jobbet och värmer upp våra frusna gäster. (Och oss själva när vi vill förlänga utesäsongen så klart) :)
 
X 600/1200/1800 W

Jag och min sambo har nu i sommar byggt ett sommarbonat uterum. Samtidigt som vi byggde detta blev vi föräldrar till en liten grabb som endast verkar vilja sova utomhus.

Den här infravärmaren vore perfekt för oss att ha i uterummet nu i vinter där lillen kan ligga varmt och skönt och att vi slipper dra på tjockaste overallen varje gång det är dags att sova.
 
X. 600/1200/1800W

Vår inglasade balkong skulle behöva en värmekälla så att man kan förlänga sommar/hösten nååågra veckor till.
Skulle så gärna vilja kunna sitta där på helgen. :)
 
Svar X

Tjo! Jag har ett uterum på 15m2, golvet och väggar är isolerade men glaset är 5mm enkelglas och taket är 16mm kanalplast. När solen ligger på är det som att vara utomlands men när solen lyser med sin frånvaro är det iskallt.
Har inte haft råd att köpa någon värmekälla än, en najs infravärmare hade varit finfin om det blir julmiddag i uterummet i december :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.