Vinn infravärmare och förläng säsongen i uterummet

Infravärmare monterad på vit trävägg i uterum, med glödande värmeelement.

Med en infravärmare värmer du snabbt och lätt upp uterummet så att ni kan sitta där långt in på kvällarna även nu under hösten. Dessutom kan du starta utomhussäsongen tidigt nästa år. Veckans vinnare tar hem en Termo 1800W Proffs från Bygghemma.se. Modellen kommer med fjärrkontroll så att du kan styra värmen från din sittplats. Värmaren har flera effektlägen så att du kan reglera värmen utifrån behov.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilka effektlägen har Termo 1800W Proffs?


1. 500/1300/1800W
X. 600/1200/1800W
2. 500/1500/1800W

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 27 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Lär mig gärna
  • Laddar…
X. 600/1200/1800W

Motivering: Med nyköp av hus finns inte mycket pengar över till sånna här artiklar men att kunna sitta i vinter med värme i ansiktet och en tänd brasa i öppna spisen vi har på altanen gör ju att vi kan skapa en vintersäsong ute på altanen också.
 
X. 600/1200/1800W

Mina föräldrar har precis byggt en altan som de glasat in för att egentligen bara förlänga sommarkvällarna.
Med den här kan de förlänga hela säsongen istället och sitta ute och njuta av tystnaden och korsord!
Som tack för hjälpen för att de hjälper oss bygga vårt drömhus skulle de få denna till deras nya uteplats!
 
X. 600/1200/1800W

Håller på att glasa in balkongen så detta hade varit perfekt. Då kan vi sedan sitta där ute längre tid än planerat. Då budget just nu bara räcker till att glasa in hade det varit skoj att få denna så att vi kan utnyttja balkongen bättre
 
X. 600/1200/1800W

Bästa platsen för denna är vårt växthus som skulle kunna nyttjas betydligt oftare bara det var lite varmare...
 
Svar : X 600/1200/1800W

Efter en kall och tråkig sommar där den nya altanen inte användes många dagar hade det varit kul att få förlänga säsongen lite så man kan få utnyttja den fina altanen lite!
 
Svar X. 600/1200/1800W.

Vi har i sommar byggt ca 80 m2 altan med nedsänkt Spa-bad och intilliggande paviljong - vilken livskvalité!! Lite värme efter badet i höstkylan hade varit pricken över I:et!!!
 
Svar X, 600/1200/1800W

Rustikt renoverat stall med träväggar och enkelt dukat bord under hängande lampa, potentiellt för uppesittarkväll.
Efter att ha städat ur gamla stallet och haft en fantastisk 40-års fest där lovade jag sent på natten i efterdyningarna av festen att vi visst kunde äta julgröten där på uppesittarkvällen, nejdå det blir inte kallt alls, vi är ju så många och jodå, jag fixar någon värmekälla om det blir flera minusgrader.

Så snälla Byggahus-forum, hjälp mig!!
 
Svar: X 600/1200/1800W

Denna hade vart en perfekt present till mamma och pappas stuga. De har ett inglasat uterum utan värme. Stugan används från maj till oktober och med denna present kan de utnyttja uterummet även i början och slutet på säsongen.
 
X: 600/1200/1800W

Vi har presic köpt ett hus med ett uterum som ska renoveras, hade passat perfekt i vårat uterum när det är klart så familjen kan sitta och kolla ut över ängen när solnedgången faller in.
 
Rätt svar är X. 600/1200/1800W

Köpte hus för ett år sedan med en inglasad altan. Bästa rummet i hela huset enligt mig. Tyvärr saknas värme och då jag går hemma med en liten finns tyvärr inte ekonomin till att ordna med det. Skullle vara hur skönt som helst att få lite värme där ute så jag och minsta dottern kan tillbringa mer tid i uterummet.
 
A
Rätt svar är X. 600/1200/1800W

Har inglasad balkong i bostadsrätten. Har skadat knäna samt ena vristen och börjar bli lite till åren nu (55++). Har sen några år tillbaka svårt att röra mig utomhus på vintern eftersom jag är rädd för att trilla och bryta benen när det är halt ute och dåligt skottat (vilket det ofta är). Skulle därför vara väldigt trevligt att kunna vistas mer på balkongen.
 
X. 600/1200/1800W

Då kattens nya favoritplats är min fotölj så måste jag flytta till favoritplats nr 2, uteplatsen. Då vintern är nära så skulle jag vilja slippa de 7 lager dunjackor jag nu måste ha på mig för att överleva där ute.
 
X. 600/1200/1800W

Motivering:
Har precis fått nytt trädäck men min kära hustru är jätte frusen av sig, så en infravärmare hade underlättat och få oss till att sitta ute längre!
 
X är svaret. Fryser jämt, där är lösningen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.