Vet till en början inte riktigt vart jag skulle lägga tråden men men.

Har sökt på google men inte hittat något resultat.
Råkade snubbla över denna sida www.vidaxl.se när jag kollade några annonser på blocket.
Är det någon som kan säga något om denna webshop?
Riktigt bra priser, frågan bara om det är på riktigt, isåfall kvalité?

Kundtjänsten består av en mailadress vilket känns sådär alltså :p

Var inne på att köpa trädgårdslampor ifrån dom.

Bara som ex. det står ju inte särskilt mycket om produkterna....
https://www.vidaxl.se/markbelysning-fyrkantig-rostfritt-stal-12-pack
 
T
nej tack där avstår jag nog att handla. Tyckte det väll var för bra för att vara sant.
 
De hanterar inte reklamationer på ett bra sätt, att kvalitén inte är den bästa är en sak, men att de inte byter ut eller reparerar en hammock som havererade redan första sommaren får mig att avråda från att handla hos dem.
 
Hmm, märkligt att de inte anger IP-klass på sina handdukstorkar. Jaja, jag köpte en och dem funkar.
 
Har handlat 2 ggn där ifrån.
Kvalitén är vad man betalar för.
Köpte en badrums spegel med led belysning, va krossad vid leverans.
Dom skicka en ny utan problem.
Så inte bara dåliga erfarenheter.
 
Nu har de funnits ett par år, har de lyckats fortsätta med skummis-beteende eller har de bättrat sig? Samuel Es kommentar tyder på det sista.
 
Jag köpte en poolpump därifrån våren 2016, till en ovanmarkpool på 20m3. Den levererades, den funkar, den fyller sin funktion, den var billigast där.
Får se om den funkar i år :)
 
Redigerat:
Har handlat några grejorna, inget har varit/gått isönder, men returnerat för att jag inte tyckte om grejorna, gratis retur, så funkar bra.
 
Verkar vara samma bolag bakom VidalXL och CDON, Tretti och lekmer m.m.
Köpte en parkbänk, höll knappt ihop sommarn ut sen åkte den till tippen.
 
Det fanns en hel del omdömen om företaget på pricerunner (4/10), m.f. som inte bådade så gott. Samtidigt beställer man ju kylskåp från trettio utan att blinka.
 
Köpt verktyg där..inga problem. Snabba leveranser, bra grejer för pengen, hållit som förväntat.
Så jag har inget att säga negativt om dem :)
 
Har bra erfarenheter. Köpte en pryl som inte motsvarade förväntningarna och vill returnera. Snabb kontakt med deras kundtjänst och transportören kom och hämtade den hemma hos mig innan fakturan skulle betalas. Är faktiskt mycket imponerande för att vara ett internetföretag.
 
Olotor - Kul :)
Edit: Men det är väl bara att ta det på faktura från klarna och känna på prylarna
 
Har jättebra erfarenheter av dem. Visst är kvalitén vad man betalar för, men deras kundtjänst är outstaning! Köpte en paviljong därifrån, det var en del skavanker som jag fotade när vi monterade, alla delar skickades från dem utan att de krävde de skavda i retur. Ett av dessa paket kom dessutom på villovägar, och de skickade omgående nytt, utan att kräva bevis.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.