Jag tänkte använda ett befintligt rör in i huset för att dra in bredbandsröret och därför skulle jag dra ur en kabel jag inte använder, men det är ju helt omöjligt! Hur hårt kan den sitta egentligen? Hur kan den ha fastnat så?
Befintligt rör för vad då?
Vart går röret du försöker dra ur något ur?
Röret/slangen kan vara böjt så att det nyper innehållet, det kan sitta skruv/spik genom röret/slangen & innehållet, röret/slangen kan ligga klämd mella reglar, etc.
Vart går röret du försöker dra ur något ur?
Röret/slangen kan vara böjt så att det nyper innehållet, det kan sitta skruv/spik genom röret/slangen & innehållet, röret/slangen kan ligga klämd mella reglar, etc.
Den kabeln som du för söker dra ur. Går den till inkommande elcentral på utsidan av huset?
I så fall så kan du kolla om du har kontakt i kabeln. Har du det så finns det i vissa nyare elcentraler plats för fibermedia konverter så du inte behöver dra in den till mitten av huset.
I så fall så kan du kolla om du har kontakt i kabeln. Har du det så finns det i vissa nyare elcentraler plats för fibermedia konverter så du inte behöver dra in den till mitten av huset.
Liknande trådar
-
Bevattning från dräneringsbrunn med PEM-slang?
Trädgård allmänt -
Övergång dräneringsslang/avloppsrör till 100/125mm spiro
Ventilation -
Kan man reparera ett betongrör med dräneringsslang?
Grund & Markarbeten -
Vad är denna mystiska slang/sladd som sticker ut från huset 2m under marken? Upptäckts vid dräneringsarbete.
Grund & Markarbeten -
Gjuta in avloppsrör för att sedan dra golvvärmeslang i?
Värme allmänt