kenneth5828 kenneth5828 skrev:
Ser ut att bli en hög placering av TV.
Fredrikssons trä säljer väl till privatpersoner, eller det gör dom inte längre.
Det är tanken dels tycker jag det är mer bekvämt men också för att det blir mer osynligt än med en lägre bänk. Lägger man sig bakåt i soffan är det inte något problem. Olika bud på fredrikssons men de säljer väll i så fall bara en timme på fredagar eller motsvarande ?
 
B Brödet skrev:
Olika bud på fredrikssons men de säljer väll i så fall bara en timme på fredagar eller motsvarande ?
Det var längesedan sist men om jag minns rätt så var det på fredagseftermiddagar som man kunde handla där som privatperson. Men då var det inte mycket till hjälp man kunde få och jag tror inte det gick att få något uppsågat heller. Sedan har jag hört rykten om att de har eller ska sluta sälja skivmaterial till privatpersoner men jag har inte själv varit där och fått det bekräftat.
 
Stort grattis Brödet som blir vinnare i veckans tävling. Din detaljerade projektbeskrivning gjorde oss nyfikna på att få se hur denna möbel växer fram. Det ska bli jättekul att följa ditt projekt!
 
  • Gilla
Kallebo
  • Laddar…
Grattis och lycka till! :D
 
K
Grattis till vinsten. Jag håller mig nog till byggreglar. Har man bara lite tålamod hittar man ofta riktiga guldkorn även på brädgården
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.