Går i tankarna att försöka klistra upp en fototapet. Känner för en fondvägg med så enkelt mönster som zebra 356cm brett och högt är som normal äldre villa

Någon här som kan dela med sig utav tips och trix? Sätt det finns tex att beställa fototapet på eBay. Någon som gjort det? Vart i Sverige ska man vända sig för beställa prisvärt? Mycket frågor nu men ni förstår mig va.

Mvh
 
Jag satte upp en billig variant från ÖB i förra huset. Det blev helt okej, efter att frun målat i mina missar. En papperstapet som ska mönsterpassas på två håll samtidigt är inte helt lätt.
 
Sambon beställde och satte upp en fototapet av eget foto i grabbens rum i förra bostaden. Blev riktigt bra. Jag vet dock inga detaljer var det beställdes mer än att det var en svensk site. Vet inget om prisklassen heller men kan kolla med sambon imorgon.

Det finns säkert massa åsikter men jag gillar fototapeter med djup och med lite suddig bild.
 
L largab skrev:
Vi har beställt från www.photowall.se
Blivit riktigt bra.
Har satt en från photowall i mitt badrum och fick problem med att skarvarna med blå färg drog ihop sig.
Har även hört mig för och fler som haft detta problem.
Dock valde jag inte premium tapeten
 
BirgitS
Hade tidigare en fototapet från Mr Perswall och nu en fondtapet med eget foto från Photowall. I båda fallen får man vara försiktig och se till att man inte töjer ut våderna när man sätter upp dem för då drar de ihop sig när de torkar.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Hade tidigare en fototapet från Mr Perswall och nu en fondtapet med eget foto från Photowall. I båda fallen får man vara försiktig och se till att man inte töjer ut våderna när man sätter upp dem för då drar de ihop sig när de torkar.
Just det! därför dom andra har bekymmer helt enkelt
 
OlofÅkesson OlofÅkesson skrev:
Just det! därför dom andra har bekymmer helt enkelt
Har satt ett stor mängd phototapeter i mitt yrke så problemet för mig är inte monteringen.
Då skulle det inte enbart ske på blå partier heller
 
R Ragganof skrev:
Har satt ett stor mängd phototapeter i mitt yrke så problemet för mig är inte monteringen.
Då skulle det inte enbart ske på blå partier heller
Jäkla skumt ju
 
OlofÅkesson OlofÅkesson skrev:
Jäkla skumt ju
Jo, photowall här i norge hade ingen förklaring heller.
Löste det igenom att mäta upp färgen och blandade en liten burk som jag fyllde i med.
 
  • Gilla
OlofÅkesson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.