...för övrig så kan jag inte låta bli att fundera på varför alla skall bygga om sina hus när de ändå misslyckas hela tiden....


...alltså, de publicerar en "Förebild", men seń när det är klart så ser det helt annorlunda ut.

:)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Skulle detta vara humor eller är jag trög ?;)
 
Det var min tanke, sedan om någon tycker det är kul så gläder det mig, tycker någon inte det så är det också okej. Men ja: I min begränsade värld är detta menat som humor :)
 
Poängen med att göra om är väl oftast att det ska bli annorlunda ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Har jag verkligen skjutit stolpe ut här? Jag tyckte ordet "Förebild" är det roliga i det hela, trots eller tack vare den dubbla betydelsen.

Jag får förtydliga för den som inte fattat. Det ni läser som förebild är synonymt med: Så här såg det ut före, medan mitt inlägg spelade på förebild som: Så här vill jag att det skall vara...

Jag blev glad för Dalbotösens gillaklick, det var iaf en som fattade vad jag menade, sedan antar jag att det är några till som fattat men inte tyckte det var kul.

Jaja, Jag gillar språk, och jag har (i mitt tycke) humor, då blir det fel ibland :)
 
  • Gilla
EI30-SaC och 1 till
  • Laddar…
Jag förstod skämtet direkt, men det var så dåligt att jag inte ville kommentera... :poop:
 
  • Gilla
Snål-Jocke och 1 till
  • Laddar…
W
Och vad är det för skillnad på en hink?
Inget vidare nertill men vidare upptill

En social fågel måste väl ändå vara en umgås

Det var några grekiska fiskare som var ute och fiskade, vet ni vad de fick i sina nät?
-Tzatziki.

:cool::geek:
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…

Bästa svaret

S Snål-Jocke skrev:
...för övrig så kan jag inte låta bli att fundera på varför alla skall bygga om sina hus när de ändå misslyckas hela tiden....


...alltså, de publicerar en "Förebild", men seń när det är klart så ser det helt annorlunda ut.

:)
Ska erkänna att jag inte var särskilt snabb med att fatta, men sen tyckte jag allt att det var lite fyndigt och kul. Så du är inte helt ensam
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Och DÄR fick jag ge ut ett bästa svar, helt opåverkad av mitt eget tycke, men jag gick helt på linjen "Lite fyndigt och kul". ;)
 
  • Gilla
S_B_O
  • Laddar…
S Snål-Jocke skrev:
Jag blev glad för Dalbotösens gillaklick
Jag tyckte det var väldigt roligt men så har jag ju ökänt dålig humor också. ;)
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Kan vi kanske lyfta det hela åtminstone till Hegerfors-nivå?
Leende man i kostym med fluga vid evenemang.

//Gammal Göteborgare
 
För övrigt, här är en förebild:
ed032a21-63ba-4fa0-87d1-3ea7211af0b9 Tre rådjur på en solig äng med en stenmur och skog i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och en efterbild:
a99384ce-9582-4d30-a784-2ff1e0d951c1 Renoverat hus med nytt tak och målad fasad i ett soligt landskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det var väl så du menade Snålis, eller :)
 
Hegerfors är en förebild för mig, inte rådjuren.
 
Om man publicerar en förebild på rådjur den 15 augusti tror jag forumets djurvänsregel hindrar en från att dagen efter visa en ny bild om det blev lyckat resultat.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Om man publicerar en förebild på rådjur den 15 augusti
Sorry, båda bilderna är fyra år gamla.
Men Före är i alla fall från 28/4 och Efter är från 10/6, båda år 2013.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.