L
Vi har inte en susning , om vad vi har var för sig för CV i ryggsäcken och det är mig egalt vad du har , du vet mycket väl vad det handlar , och det börjar att lysa igenom din text , att se om du inte kan sätta mig på pottkanten och falla i , och gömmer dig bakom blå boken som ett facit för att se om jag har fel eller inte , och påtala det i någon form av tillrättavisning till mig .

Osökt kan man ha sina funderingar den tankegång som rör sig ditt huvud , att jag vet nog jag
för det här kan ingen slå mig på fingrarna med , jag kan blå boken och alla regler i samband med IP-klassning , nu är det väl så att du har läst den ganska ingående , men kvalicifierar dig inte till att smälla någon på fingrarna med något , tror inte det är bra att ha en sådan inställning i ett forum , gentemot andra verksamma här , i ett forum så ska man vara ödmjuk och inte ha några förutfattade tankar om andra , utan vara behjälplig i den mån som man innehar eller genom erfarenhet fått genom livets hårda skola

Du svarade inte på min fråga om det kommit något nytt i inlägg #12
Däremot kommer det något i retur som ska vara en form av undanflykt , ungefär som katten kring het gröt , motfråga , med att jag ska referera till blå bokens skrifter .
I garage utan vattenförning kan du hänga dit vad du vill ,t.o.m ett gammalt strålelement
I garage med vattenförning ska det vara , stänkvattenskydd
Om det är en lokal som används som snickeri så ska det vara en skyddklass för dammig miljö
det finns ingen som kan säga åt viket håll , den som slipar låter dammet ryka , samt i vilken utsträckning den kommer att vara eller bli fullskaligsnickeri
Så jag tror nog att du ska vara lite varsam med att påpeka en del saker , utan se till att forumet inte kanar över till några personfrågor , som att jag vet bäst , nu inte specielt för dig utan för samtliga som är verksamma här , gäller även mig

liteavvarje
 
Hetsa inte upp dig så finns ingen anledning, jag har inget otalt med dig. Ofta du brusar upp så här i diverse trådar även där inte jag medverkat och med snack om fingersmäll, pekpinnar osv.

Detta hjälper inte TS så vi håller oss till det framöver.
 
I mitt vidbyggda garage kör jag vattenburen fläktkonvektor med tanke på att jag har bergvärme installerat. Har förvisso ingen direkt dammbildande verksamhet i garaget, men håller värmen omkring 16 grader på vintern. Isolerat garage, dock med en garageport som nog släpper ut en del värme. Jättebra lösning tycker jag, i synnerhet då luften även får viss rörelse via fläkten.
 
  • Gilla
Liteavvarje
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.