Fasiken vad bra, mitt svar är X.

Varför ska jag vinna den? Jo min nuvarande kran är bedrövlig, inte nog med att den blivit misshandlad av tidigare ägare, den är bucklig och läcker vatten, sen
så är jag ju på gång med en köksrenovering. Skickar med en bild så ni får se eländet.
 
  • Använd sliten och bucklig vattenkran över en diskho, i behov av utbyte under köksrenovering.
Svar: X. Ökar livslängden på kran och rörinstallation
Motivering: ....antar att det inte räcker som motivering att min köksblandare är omkring 25 år, men man kan ju hoppas att det räcker :)
 
Svar: X

Motivering: hade varit så fin i kommande köket och denna står högt upp på blivande sambons önskelista. Och en vinst hade minskat lite .
 
Svar : X förlänger livslängden ....
Ombyggnation av kök och byte av diskbänk och blandare står på tur, så denna skulle passa perfekt då med nya diskbänken !!
 
Svar: X

Motivering:
Kranens design och funktion skulle passa perfekt i vårt kök då den vi har nu är för låg så att det knappt går att använda för att diska under.
 
Vinn premiumblandare till moderna köket

En snygg blandare med bra funktioner skulle inte vara helt fel. Har installerat solceller och börjat se över allt som kan tänkas spara energi därför så skulle dena blandaren passa in i detta förbättringsarbete
Köket är dessutom inne på sitt 15:e år och den befintliga blandaren börjar bli sliten så en extra 50års present skulle allt vara trevligt

Svaret är
X. Ökar livslängden på kran och rörinstallation
 
Svar: x

Solen må lysa över grödor i trädgården och på blandaren genom fönstret, så går maten in i magen med glädje.
 
Svar: X

Vi har en ganska djup vask kombinerat med hög kran idag, vilket gör att det skvätter väldigt mycket. En och annan svordom över detta. Dessutom går inte kranen att vrida tillräckligt - så en sådan här elegant kran hade varit pricken över i. SoftClose vore ju passande om natten, när man ska smyga upp för att ta ett glas vatten.
 
Svar: X

Med blandare från Mora
fixar jag fina middagen
spolar disken sköljer salladen
smyger upp mitt i natten
fyller tyst upp ett glas vatten
med en liten knyck.
 
Svar: X

Sitter och skriver detta med avfuktaren som låter i köket. För tre veckor sedan fick vi vattenläcka vilket resulterar i en kommande totalrenovering av köket. Samma dag som snickarna bröt upp golvet för torkning av bjälklaget kom mamma och bebis hem från BB! Så en fin ny kran till det nya köket hade varit grymt uppmuntrande!
 
Svar: X


Vi bygger hus med lösvirke och har insett att det är ett större projekt än vi någonsin kunnat ana. Att ha ett av alla dessa oändliga beslut som ska fattas klart hade varit guld värt just nu. Ett litet ljus i det tillfälliga mörkret bland entreprenörer som inte tycker man är värd vatten.
 
Svar: X

Jag är så in i norden stark och behöver något mjukt för att väga upp det.
 
  • Gilla
sallad
  • Laddar…
Svar: X

I mitt kök har den tidigare ägaren av någon outgrundlig anledning satt in två stycken blandare. Därför vore det toppen att kunna byta åtminstone en av dem till en riktigt snygg en!
 
X är svaret! Min gamla mor har alltid varit intresserad av design. I sin lägenhet har hon ett modernt snyggt kök, men en designblandare som droppar och inte går att laga. Vann jag skulle hon få den!
 
C
Rätt svar: X

Motivering: vår gamla Mora Cera har varit bra men nu behöver den bytas pga estetiska skäl. En ny Mora hade varit uppskattat av hela familjen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.