Är det någon som har någon erfarenhet från Junefönster i Jönköping. Har fått en offert som är 20 000 kr billigare än Kronfönster på samma slagsfönster av vad jag kan se. De har tyskttillverkade fönster från Rehau någon som vet något om dessa fönster?
 
Jag har också funderingar på dessa, så om någon har erfarenhet från dem eller Rehau fönster så vore det tacksamt med en kommentar.
 
Har köpt 4st inåtgående och 4st fast fönster från Junefönster, kan varmt rekommendera denna leverantör han (Mattias) fixar allt och lite till du kommer inte att bli besviken. Angående fönstren så är de ett av marknadens bästa, Tyska Rehau borgar för god tysk kvalitet.
 
upp med bilder så man ser design på ramar o allt
 
gealan har jag hört ska vara bra med
 
Titta på deras hemsida där finns ett par bilder på mönster ramarna och uppbyggnad. Har ett antal bilder men fattade inte riktigt hur jag skulle ladda upp dem. Om någon är intresserad så kan jag skicka bilderna via mail

www.junefonster.se
 
Maddeloppa: Skicka dom gärna till bqbeque[at]yahoo.se
 
M Maddeloppa skrev:
Är det någon som har någon erfarenhet från Junefönster i Jönköping. Har fått en offert som är 20 000 kr billigare än Kronfönster på samma slagsfönster av vad jag kan se. De har tyskttillverkade fönster från Rehau någon som vet något om dessa fönster?
-> Hej, funderar på att köpa från June fönster. Blev du nöjd? Priset är fortfarande ca SEK 20,000 billigare :) /Linus
 
Köpte mina fönster från http://www.fonsterfynd.se/ bra att ha o göra med. Drutex från polen. 28 fönster/dörrar tot 83600:- inkl frakt till dörren

Nybyggt hus i träkonstruktion med många installerade fönster och dörrar, omgivet av sten och skog vid skymning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förpackade fönster och dörrar på pallar levererade utomhus, redo för byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.