Svar:2 = 4K
Jag hoppas och tycker att jag just jag borde vinna därför att jag inte har någon övervakningskamera i hemmet, men skulle hemskt gärna vilja ha en!

Med vänlig hälsning, David
 
Svar: 2.

Då vår lilla Vidar nu vuxit ur sitt babyNest och ska börja sova i egen spjälsäng skulle en Nest Cam vara guld värt att få två oroliga småbarnsföräldrar att finna ro på kvällarna.

.. dessutom har babymonitorn precis lagt av.
 
Svar : 4K

Jag skulle med denna kamera kunna ta steget mot ett säkrare och tryggare hem.
 
2. 4K

Jag har precis köpt hus i ett område som har varit väldigt drabbat av inbrottstjuvar en tid. Det skulle kännas betydligt tryggare med en smart kamera som håller koll på buset. Högtalaren på kameran är ju perfekt för att skrämma iväg oönskade besök.
 
Svar: 2. 4K

Jag litar inte helt på de hemlarm som säljs och att väktare kommer i tid. Har installerat lite egna sensorer på strategiska platser i huset men har ingen kameraövervakning.
Denna kamera verkar ju vara av bra kvalité och dessutom snygg.
Nu börjar även barnen blir stora och vill ibland åka hem själva efter skolan.
Då känns det tryggt att kunna kolla till dem från jobbet i mobilappen och se att de är hemma säkra och att allt är bra.
Älskar prylar som underlättar vardagen och gör att familjen kan känna sig trygg :) Hoppas hoppas...
 
Svar: 2) 4K

Vore praktiskt när jag är ute med båten och ungdomarna är ensamma hemma. Skulle det drulla in "okända personer" (läs: fest) så spelar den in, annars inte. Så kan ja lugnt sola vidare på båten!
 
Svar: 2 - 4k
Vore guld värt att kunna ha koll på vad som händer hemma, framför allt som irländska asfaltläggare flera gånger försökt komma in när bara ungarna varit hemma.
"De ska bara vänta på era föräldrar" har de kört med.
 
Hej Hopp

4K är svaret

Varje gång vi är iväg så sitter frugan som på nålar. Larmet gör att huset står tryggt så den delen släpper hon nu för tiden.
Men TÄNK OM trädet blåser ner över garaget, lilla fiskdammen svämmar över eller gud förbjude att grannen kommer och badar i poolen.

Vet inte riktigt vad hon tänker göra när/om hon ser detta men jag vet att mitt liv blir lugnare i solstolen om hon får se att allt är som det ska hemma.
Så denna skulle få blicka ut över tomten när vi är iväg. Allt för att stilla frugans nerver....

//Tommy
 
2. 4K
Planerar att bygga ut ett fullständigt övervaknings system.
 
Svar: 4k-kvalitet

Jag skulle verkligen behöva en kamera i mitt fritidshus då jag har haft problem med grannar som stjäl mina kantareller. Visst, tänker ni, vad gör väl det, men till saken hör att jag har en sambo som älskar kantareller! Och när jag kommer in tomhänt så blir det inget annat heller....

Så jag vill jättegärna vinna kameran! Skulle behövt den igår, typ. ;-)
 
Svar 2) 4K

Vi har tyvärr haft inbrott i grannskapet två gånger de senaste veckorna, vid senaste försöket var till och med grannarna hemma när de försökte bryta sig in.
Jag jobbar en hel del på nätterna och oron för frun och barnen därhemma smyger sig ofta på när jag jobbar natt borta. En övervakningskamera skulle kanske kunna stilla den otryggheten en smula, att kunna få se att allt ser lugnt och tryggt ut därhemma skulle göra mycket för mig.
 
2. 4k
Hade varit skönt att ha koll så att både katter och hus mår bra när vi inte är hemma.
 
Svaret 4K nr2

Funderar på kameror i huset. Mycket inbrott o annat sköt. Skulle va kul att pröva ifall dom funkar bra.

Hej Hoppas, Stefan.
 
Svar 2, 4K
Jag skulle gärna ha denna hemma av två skäl. Det ena är att jag gärna vill veta om någon objuden gäst dyker upp där hemma, det andra är att jag skulle vilja ha koll på vad hundarna gör när jag är borta och även kunna "riva ifrån" om dom gör dumheter, perfekt helt enkelt :)
 
2. 4K

Ska bli kul att se hur den står sig mot Meraki och Hikvision!
Postar en review om jag får en!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.