Finns det någon sorts platta som man kan sätta mellan skåp och handtag som ett skydd liksom? Jag klantade till det ordentligt och borrade i fel hål i mallen när jag skulle sätta upp handtag på ett skåp. Nu är det ett extra hål 2 cm ovanför det undre hålet som jag skulle vilja dölja. Det snyggaste hade väl varit att sätta nåt på bägge luckorna så att det ser likadant ut, mellan handtagen och luckorna alltså.

Eller andra idéer?
 
T
Nog snyggare att köpa en ny front!
 
En lucka....545:-
Njaej.....jag hoppas nog på en lösning med något täckande.
 
T
Snigel skrev:
En lucka....545:-
Njaej.....jag hoppas nog på en lösning med något täckande.
Kommer ju bara att se dumt ut, stå för ditt eget misstag nu och köp en ny lucka ;)
 
tank77 skrev:
Kommer ju bara att se dumt ut, stå för ditt eget misstag nu och köp en ny lucka ;)
Tänk nu på att jag bara är en lågavlönad sekreterare.....
(kanske kan sno med lite tipp-ex från jobbet och måla över hålet med?) ;D
 
Ähum.....glömde visst nämna att skåpet sitter i tvättstugan.....alltså inte i köket med femtioelva andra luckor. Det skulle alltså inte sticka ut från mängden eftersom det inte finns någon mer mängd. :cool:
 
T
Snigel skrev:
Tänk nu på att jag bara är en lågavlönad sekreterare.....
(kanske kan sno med lite tipp-ex från jobbet och måla över hålet med?)  ;D
Tänk på att du ska köpa "grejer" för att täcka hålet, det kostar. Nej, köp en ny lucka......... :-?
 
På gamla 50-talsluckor, så hade man en skyddsbricka i plast bakom handtagen.

Det skulle gå att hitta något liknande till dina handtag och om de är genomskinlig plast, så får du måla (tipp-ex?) sidan som ligger mot skåpet, så att inte extrahålet syns.

Alternativ 2 är att själv fila till ett par av två plexiglasbitar.
 
En bit rostfri plåt!
 
Det är en IKEAs Abstrakt vit, så den är ju väldigt glansig....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.