Rätt svar 2. 4k.

Nyinflyttad i vårt nya hus går vi i tankar att köpa ett "riktigt larm" eller köra vår egen variant. Denna kamera hade onekligen gjort beslutet enklare.
 
j.f.s
Svar 2: 4K

Tyvärr ser vi i området där vi bor en ökad trend med saker som försvinner och där någon med våld tar sig in. En kamera skulle få oss att känna oss tryggare i att det åtminstone finns en chans att fånga obehöriga på bild om det är så tråkigt att vi blir drabbade av inbrott. Vi har redan larm men ingen kamera.
 
M
Svar 2: 4k

Har haft en skylt med varning för kameraövervakning uppsatt flera år men ingen kamera... vore ju smidigt att ha lite mer koll ändå :cool:
 
4K
Sambon har varit svår övertalad om att investera i kamera .
Men vinner man en kan hon väl inte säga något :)
 
Svaret är nr 2, 4k

Är ute efter en kamera att ha koll på min hund när jag jobbar och sen ett bra alternativ istället för larm
 
Svar: 2 - otroliga 4K!

Vi har precis köpt en fastighet utanför stan och har nu börjat dra dit massor med saker inför byggnation av vårt egenritade hus!
Det är skrämmande hur mycket pengar som ligger där helt oövervakat.
Vi har inga grannar och det är lite av en överraskning varje gång man åker dit att allt är kvar som man lämnade det.
Speciellt nu när man blir upplyst via sociala medier att det är mycket skumt folk ute och gör inbrott i förråd i närheten.
En grym husförsäkring helt enkelt!
 
Svar 2, 4K

Ett perfekt sätt att både hålla koll på ungarna och eventuella inkräktare i hushållet :)
 
Svar 2- 4K
Jag mitt hem skulle behöva övervaka,
för att få reda på vem som alltid stjäl min chokladkaka.
Vakter och polis i all ära,
Nest Cam IQ filmar den som saker ur hemmet mitt bära!!
 
richardtenggren
Svar: 2. 4K

Skulle passa perfekt hos oss för att hålla lite koll på våra hundar som ibland är hemma själva, även om det bara är några timmar. Sen är det perfekt att få övervakning utifall tjuven skulle slå till.
 
Rätt svar: 2. (4K)

Är så himla trött på mina batteridrivna Netgear Arlo som jag får ladda MINST en gång i veckan. En övervakningskamera som går på el är det enda som gäller!
 
D09
Svar 2

Motivering:


Man kan inte få för mycket kameror hemma och denna kamera vill jag adoptera :)
 
murak
Svar: 2, 4k

Vi har varit på jakt efter en övervakningskamera till vårt hus som byggdes 2015 ganska länge nu. Då vi har ganska öppen planlösning skulle en eller två kameror kunna räcka, men problemet med många kameror i den här kategorin är bildkvaliteten. Det verkar inte vara ett problem hos denna kamera så även om vi inte vinner så kommer vi undersöka den närmare. De smarta funktionerna kommer väl till pass då vi har katt som sover inne om dagarna. Inredningsansvarig i huset uppskattar också att den är elegant :)
 
Svaret är 4k.

Då vi bor i ett område med med ökad brottslighet där senast min sambos faster fick inbrott så skaffade vi ett kamera larm som är under all kritik. Har idag Gardio! Om denna kamera ger oss den trygghet vi söker så kommer vi med stor sannolikhet även komplettera systemet till hela huset.
 
Svar: 4k.

Nest is best.
 
2: 4K

Har velat skaffa kamera till vardagsrummet för att underlätta vardagen men inte kunnat ta investeringen

Med en liten på 2år och en till Påväg hade det varit smidigt att kunna hålla lite koll på den ena som far omkring och leker medans man lagarmat eller tar hand om den lilla

Att den sen kan agera vakthund när man är
Borta också är ett bra plus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.