Hallå igen.

Det verkar inte som det blir något Vittjärvshus för oss.
Jag har pratat med säljaren och skickat ritningarna för en månad sen men ej hört något av dem.
Jag misstänker att de inte är intresserade eller ej klarar av att bygga efter våran ritning.
Trist att de ej hör av sig och meddelar sig.

Min sambo hade stora förhoppningar och trodde att vittsjöhus skulle komma med ett bra förslag men det har vi varken sett eller hörst skymten av ännu. ???

Vi får hoppas det händer något de kommande dagarn.

Häls Niclas & Ella
 
Ring Birger H här på Bodenkontoret. Om de klarar att bygga vårt hus som inte alls är något standardhus så klarar de nog ert..
LYCKA TILL!
 
Nu börjar det väl vara dags att någon annan tar upp tråden, nya byggnader i Sävast är på g...hör av er
Ska väl också uppdatera hemsidan, blir nog inom en vecka...
 
Nu är poolen klar... 8)
 
Bilder?!!

Får hoppas att värmen kommer tebax då!
8)

/J på jouren!
 
Bilder på hemsidan-galleri III
 
Göran skrev:
Nu är poolen klar... 8)
Oojjj....... :surprised:, verkligen snyggt :).

MVH :)//Christina.
 
waoow, vad snyggt!  8). Vad får man räkna med att det kostar att bygga en sådan skönhet?
 
ca 175000 med uppvärmare vvx ,stensarg,tyst pump,maskinrum och trappa.. ::)

heltokigt, men en j-a livskvalitet...
 
Åker ni skridsko där på vintern? ;D

Snyggt var det i alla fall....ser ju faktiskt ut som äkta kakel....

Får lura på att bräcka detta när huset är klart nästa vår....du ligger lite före just nu!

/C
 
Hehe...
Ser att vi planerat samma fembrännarhäll som ni...

(Hade fått för mej att det var dominohällarna ni skulle ha.)

Snyyyyygg!!!

/J

F.ö är badrumspegeln identisk med den vi har i lgh nu...
Ganska mycket samma smak tror jag! :D
 
Allt klart!
Garageinfart från befintliga vägen, uppifrån, precis som vi ville! :D

Föll på repet att kunna göra slutbeställningen före semestern... bara köket som fattades men nu är det färdigt också. Två veckor bort, sen kan man, tillfälligt i allafall, släppa det här för ett tag!!!
 
Ullisojonas skrev:
Allt klart!
Garageinfart från befintliga vägen, uppifrån, precis som vi ville!  :D

Föll på repet att kunna göra slutbeställningen före semestern... bara köket som fattades men nu är det färdigt också. Två veckor bort, sen kan man, tillfälligt i allafall, släppa det här för ett tag!!!
Snicksnack-ni kan aldrig släppa detta, ni har säkert inte valt dörrhandtag,toahållare,ringklocka mm
se www.beslagdesign.se mm
det tar aldrig slut... 8)
 
Hygglo!!!

Jag som hade sett fram emot att kunna få somna utan virrande tankar kring handtag, jalusier å annat fjams...

Fullt medveten om vad som väntar: Ge oss för fn två veckor i svit utan beslutsångest!!!

Måste du vara så ogin bara för att Du och H inte heller har kunnat sova på ett år?!! Va?!! ;)

Det som är kvar kommer nog ikapp oss!

:-/
 
Pust,150 liter färg, men om en dag är det klart. kanske i morgon, om det inte regnar.ska ta lite bilder sedan, en journalist har kontaktat oss att göra ett reportage om att bygga nytt.
Undrar om man ska ställa upp? ???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.