Svar: X
Håller nästan på att ge upp!
Har väntat på att få tapeter på väggarna och garderober insatta i tre rum i två års tid nu för att det ska dras kablar i väggar och igenom bjälklag (3 vån varav 1betong) Kan verkligen detta vara en lösning på vårt problem som snart leder till separation.. Vore riktigt kul om jag fick överaska sambon eftersom det är för mig ett nollkoll område.
 
Svar: X

Vårt Wi-Fi är som vår tonåring. Svarar sällan och förstår liksom inte. À la vakuum. Funkar bara ibland, på de mest konstiga tider på dygnet, och surrar ilsket när man kommer i närheten för att kolla hur det står till. HJÄLP.
 
Svaret är X

Utan Wifi,
blir det bara HiFi

Andreas
 
Orientexpressen
Svar: X
Grabben ska flytta ner i källaren, men täckningen är inte så bra där nere vilket gör att "flytten" tar längre tid. För inte är det roligt att ha ett eget utrymme där man ändå inte får tillgång till internet, speciellt när man är datortokig. Har han inte tillgång till internet kommer han att klättra på väggarna och bli alldeles hispig!
 
H hhenning skrev:
Varför ska det alltid vara en motivering med. Der är mest synd om mig så ge mig priset. Och vad är grejen med att ens ha en fråga då man bara kan kolla på vad de andra har skrivit? Får man någonsin veta vem som vann? Förlåt om jag är grining.
Hej, det måste vara en utslagsfråga med enligt svensk lag :). Det är motiveringen som är avgörande när du svarat rätt på frågan. Det behöver inte vara en tyck synd om mig-motivering, däremot en genomtänkt sådan. Du får veta vem som vann samma fredag som vi drar vinnare eftersom vi direkt presenterar vinnaren/vinnarna i tävlingstråden.

Mvh
Elina
 
Stort grattis önskar vi denna veckan till två vinnare. Förstapristagaren rln som precis lagt ner el men glömde ethernetkabeln, och andrapristagaren Qulis som vi hoppas rädda från både byggkaos och skilsmässa.

Motivering rln: Vi har nyligen lagt ny trefaskabel mellan två av husen på tomten, så att elförsörjningen är säker. Under arbetet hittade vi en massa motgångar - stenar, buskar och snokar (!). Tyvärr tänkte vi inte på att lägga ner en ethernetkabel eller fiber då vi började jobbet, så det måste göras om. Snälla, hjälp oss låta snoken sova ifred med en Powerline-adapter från Devolo!

Motivering Qulis: Håller nästan på att ge upp! Har väntat på att få tapeter på väggarna och garderober insatta i tre rum i två års tid nu för att det ska dras kablar i väggar och igenom bjälklag (3 vån varav 1betong) Kan verkligen detta vara en lösning på vårt problem som snart leder till separation.. Vore riktigt kul om jag fick överaska sambon eftersom det är för mig ett nollkoll område.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Hej, det måste vara en utslagsfråga med enligt svensk lag :). Det är motiveringen som är avgörande när du svarat rätt på frågan. Det behöver inte vara en tyck synd om mig-motivering, däremot en genomtänkt sådan.
Ja, det får inte vara ett rent lotteri. Men det måste ju inte vara just en motivering som avgör. Det skulle lika gärna kunna vara just en utslagsfråga, eller hitta på bästa ny slogan till företaget som sponsrar produkten, eller något annat.
 
B b8q skrev:
Ja, det får inte vara ett rent lotteri. Men det måste ju inte vara just en motivering som avgör. Det skulle lika gärna kunna vara just en utslagsfråga, eller hitta på bästa ny slogan till företaget som sponsrar produkten, eller något annat.
Nej det har du rätt i. Vi brukar föreslå ett par olika alternativ för de som ställer upp och sponsrar med pris och sedan får de välja. Ibland har vi till exempel haft bildtävlingar, och någon enstaka gång slogans. De flesta väljer dock att köra en motiveringstävling eftersom det blir störst deltagande då.
 
Svar: från 500-1200
Har många apparater som ska dela på mitt Wifi, så detta vore kanon att ha som förstärkning !!
 
Svar: X) 500-1200

Orkar inte höra tjatet om dålig täckning överallt: altanen, övervåningen, källaren, toan.... Ungdomar är ungdomar, och jag behöver hjälp!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.