Svar: x 500-1200

Wi-fi som laggar är det värsta jag vet.
Sliter mitt hår men nu går jag bet!
En ny lösning måste till,
Hoppas byggahus kan hjälpa till!
 
Svar: X. 500-1200

Fruns frustration över den tejpade nätverkssladden i trappan är enorm så att få en apparat som eliminerar den skulle ge mig många pluspoäng...
 
Svaret är X 500-1200

Ett gammalt putshus som totalrenoveras med hönsnät i väggar o tak!
Detta har blivit allt annat än tonåringarnas drömhak!
 
Svar: X 500-1200
Hade varit trevligt med täckning i hela huset :).
 
Korrekt svar: X. 500-1200

Motivering: Saknar i princip WiFi-täckning i hela källarplanet. Vore fint att täckning när man tränar på motionscykeln eller tvättar. Just nu löser jag situationen genom att ladda ner den media (tex filmer och poddar) som jag vill nyttja medans jag är i källaren.
 
Svar: X, 500*1200. Jag bor på landet och har en son som spelar online, funkar INTE kan jag säga, om detta hade kunnat lösa vårt problem så hade vår vardag varit mycket lugnare ....håller tummarna stenhårt
 
Svar X: 500-1200

Bor i en 1.5 villa där nedre plan är en källare. Väldigt svårt att få täckning där. Speciellt om man går på toa. Är jobbigt att behöva sitta på toa och inte kunna surfa på mobilen :) Dessutom sitter routern i källaren så det är ingen täckning på utsidan av huset. Signalen orkar inte igenom. Med barn och allt så behövs bra wifi täckning. Dessutom jobbar jag mycket hemifrån och då är det bara på vissa ställen man kan sitta med sin laptop för att få wifi. Känns tråkigt att inte kunna utnyttja det fiber man har i huset på ett bra sätt.
 
Svar: X
Vi bor i ett hus från 1600-talet och skulle bli så glada om denna lösning kunna hjälpa oss att få ett stabilt internet i flera rum utöver det rum modemet finns i. Elen i huset är ny så denna lösningen borde ha alla förutsättningar enlig produktens beskrivning att briljera. Vi skulle bli så tacksamma över att få testa den produkt och med hjälp av den få en enklare vardag.
 
Svar:X
Motivering: alla i familjen är inte överens om allting oftast.. dock 1 sak som ALLA är överens om är att kunna streama på smart tvn på övervåningen som just nu bara buffrar, om man inte drar IP kabeln i trappen och kopplar in direkt i tvn (som ingen orkar)
Med denna produkt i hemmet skulle vi kunna se på tv även på övervåningen
 
Svar : X 500-1200

Denna smarta uppfinning vill jag till mina föräldrar ge.
Nyss har de fått fiber till landet och då vore det kul att på padda kunna se.

Enkelt, smidigt och ett stabilt internet från dLAN
En hel hockeymatch eller film utan avbrott följt av DET VAR DÅ SJÄLVA F*N!
 
Svar X.
Jag och sambon hade blivit väldigt nöjda över att kunna slappna av med varsin padda på kvällen efter att vi lagt båda barnen. Som det är nu räcker nätet till för att surfa på två enheter.
Mvh
Småbarnsföräldrarna
 
Svar: X

Motivering: Snart får vi vårat första barn och just nu fixar vi själva (läs jag) med att renovera det som skall bli barnrummet. Jag har dock inte orkat att dra nätverk till rummet inför framtiden så därför att vinna denna hade varit perfekt för att en början kunna koppla upp en trådlös kamera.
 
Svar X: 500-1200.

Devolo 1200 Triple+ låter som en perfekt lösning för vår lilla arbetshörna med en stationär dator, skrivare och NAS.
Lägenheten är som gjort för att inte dra kablar i och ett kaklat badrum är tydligen kanon att sätta emellan en router och ett arbetsrum om man inte vill ha bra signalstyrka i det har det visat sig
 
Svar: X

Som nybliven pensionär skulle man behöva lite Fart och Täckning för att äntligen kunna surfa runt trådlöst i huset!
 
Mitt svar är X: 500-1200

Skulle verkligen vilja testa detta.
Har fått fiber som går in på nedre plan i huset och där placeras routern. Att det gamla huset har 40cm tjocka tegelväggar (byggt 1911) och lite taskig planlösning gör tydligen att mitt wifi har svårt att nå rummen på övervåningen.
Jag är verkligen inte sugen på att dra nätverkskabel så om dessa powerline enheterna från Devolo fungerar så vore mitt bekymmer löst.
Hoppas på tur.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.