Hejsan!
Köket är snart klart.
Mosaik och belysning under skåpen kvar.
Jag tycker inte om lister under skåpen. När man står upp så tänker man inte på skruvarna under skåpen men när man sitter vid köksbordet så stör jag mig lite på skruvarna och skarvarna, hm..
Är det någon som har något bra tips för att dölja detta.
Kan man sätta en täckskiva eller ngt under? - Finns det någon som har bild på det?
Mvh Thanos
 
Det går jättebra att sätta täckskiva under skåpen. Det har vi gjort i vårt Ikea-kök. Har tyvärr ingen bild ännu.
 
Varför inte spackla igen dem? Eller kanske måla med vit färg så bllir de inte alls lika iögonfallande.
 
Har ingen riktig bra bild, men du ser iallafall hur det ser ut med täcksidor under överskåpen. Vi är jättenöjda.
 
  • DSCN0723_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Guns: Ser att ni har fläkt i sockeln! Är ni nöjda? Räcker det med en i köket? Vi funderar på samma lösning eftersom vi skulle behöva sätta in bänkskåp under fönstret. Hur går det med kallras från fönstret?

/alacs
 
Skickar en bild till så du ser vår kökslösning. Fläkten i sockeln fungerar bra, men som du ser så har vi öppen planlösning så under fönstret till höger sitter ett stort vanligt element, fläkten går bara igång när det är riktigt kallt.
 
  • DSCN0725_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.