Svar X 3000 W.

Har en enorm blodlönn på framsidan, kan suga upp löven innan den snälla grannen dränks och blåsa det till den elaka grannen :)

Skämt o sido, allt som kan spara lite tid som jag istället kan lägga på min underbara familj är av godo.
 
3000 W

Tillvaron blir perfekt, en lövblås är en frisk fläkt. Rent och fint dagens lång, tills det är dags för att blåsa nästa gång!
 
Mitt svar: X - 3000W

Motivering: Med B&D GW3030 skulle jag helt klar dominera under höstens städdag i föreningen :D
 
A
Svar: X dvs 3000W

Motivering: Jag bor bredvid en skog.
 
Svar x 3000w
Den ser ju ut att kunna göra ett bra jobb. Jag har häckar runt om hela huset, så det blir en hel del löv som man aldrig blir av med. Det skulle underlätta regält med en lövblås
 
Rätt svar är X 3000w

motivering, brukar räfsa upp löv från våra ekar och ekarna som står utanför tomtgränsen, blir ca 30 240l sopsäckar att samla upp :)
 
Svar X - 3000W

Motivering: får väldigt stora mängder löv på tomten. Vore kungligt att ta fram denna maskin som gör jobbet mycket roligare!
 
Svar: x

Vore skönt att kunna ersätta "lövblåsorna" i händerna efter räfsning, med en lövblås!
 
Bättre sent än aldrig, det är dags att dra vinnare i veckans tävling. Denna veckan säger vi stort grattis till S_B_O som vinner en lövblås. Nu slipper du använda gräsklipparen när du vill göra dig av med löv på tomten. Grattis igen!

Motivering: jag har slitit hårt med krattan ett par säsonger. I fjol satsade jag istället på att köra över löven från lönnarna med gräsklipparen. Det fungerade rätt bra men kändes varken bra för miljön eller gräsklipparen med alla kallstarter. En fin lövblås med förbättrad kapacitet är nog vägen att gå för en hållbar lösning.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Bättre sent än aldrig, det är dags att dra vinnare i veckans tävling. Denna veckan säger vi stort grattis till S_B_O som vinner en lövblås. Nu slipper du använda gräsklipparen när du vill göra dig av med löv på tomten. Grattis igen!

Motivering: jag har slitit hårt med krattan ett par säsonger. I fjol satsade jag istället på att köra över löven från lönnarna med gräsklipparen. Det fungerade rätt bra men kändes varken bra för miljön eller gräsklipparen med alla kallstarter. En fin lövblås med förbättrad kapacitet är nog vägen att gå för en hållbar lösning.
Superkul att jag vann! Nu hoppas jag bara att lövblåsen dyker upp snart. Löven börjar samla sig på backen och snart åker gräsklipparen fram igen.
 
Snart är det en månad sedan jag vann. Har kontaktat både redaktionen och trådstartaren men har inte hört ett knyst. Tycker det är lite konstigt. Får se om jag kan hitta någon annan kontaktväg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.