Hejsan

Är det någon som byggt Eksjöhus Harmoni och har nått som man bör tänka på. Eller som har bilder så vi kan få se. Har beställt ett sånt hus så det kan vara kul att se lite bilder på huset. :)
 
Det finns en familj som byggt en lite moddad version av Harmoni och dokumenterat bygget här http://www.skinnersdal.se/. Tror det är något år sedan dom uppdaterade sidorna men kanske kan ge lite inspiration...
 
Japp där har jag varit in o kikat fina bilder. Tack tack
 
Vad ligger grundpriset på detta om man väljer ett nyckelfärdigt? :)
 
Hejsan

Hussatsen kostar 1 128 000 sen tillkommer entreprenad ca 750 000. Detta var när vi beställde men nu vet jag att de har höjt priserna så kontakta ett eksjöhuskontor. i och med höjningen gjorde de oxå lite planlösningsändringar.

I de 1128 000 har vi några tillägg så det är svårt att säga vad det är standard.
 
Vi håller på att bygga ett harmoni och huset kommer på tisdag nästa vecka, så man är ju ganska förväntansfull, om du vill se lite bilder så kommer det att finnas på http://www.frazzworld.com/photos/ .. just nu är det bilder från när grunden och brunnsborrning osv .. Här kommer vi att uppdatera allt eftersom ..

Vi var inne i ett Harmoni för 4 månader sen och det var skönt för då kände man att man valt rätt :) .. Be er huslevrantör om att få besöka ett harmoni, de fixar det säkert till er ...

Lycka till !!!
 
Hej!

Skulle vilja ha en vink om pris på tillvalen för Eksjöhus egnahem-serie. Vad kostar det ungenfär att välja till rostfria vitvaror, fönsterspröjs för Harmoni, takkupa, fullhöjd på skåpsluckor, ek-trappa och centraldammsugare m.m. Berätta gärna vilka tillval du gjort och kostnaden för dem.

//Impossible
 
Mastma skrev:
Hejsan

Hussatsen kostar 1 128 000 sen tillkommer entreprenad ca 750 000. Detta var när vi beställde men nu vet jag att de har höjt priserna så kontakta ett eksjöhuskontor. i och med höjningen gjorde de oxå lite planlösningsändringar.

I de 1128 000 har vi några tillägg så det är svårt att säga vad det är standard.
Är det med inredd övervåning?
 
Hejsan

Japp det är med inredd övervåning och några tillägg, så som rostfritt o centraldammsugare.
 
Men det är väl ett väldigt bra pris jämfört med många andra leverantörer?
Hur är standarden i huskonstruktion och ytskikt?
 
kungkokos skrev:
Men det är väl ett väldigt bra pris jämfört med många andra leverantörer?
Hur är standarden i huskonstruktion och ytskikt?
Vad gäller standarden så är den hög, dock är jag ju ingen expert.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.