Svar 1: 240mm

När jag "sitter" i mitt nya fina badrum stirrar dessa rör rakt på mig med smått galen blick, de känns som de tittar på mig och säger:
- Du vet om att det är flera år sedan du borde köpt ett duschset till mig va!!!

Hade varit otroligt skönt med denna vinst i detta läge!
 
  • Två vita rörändar mot kakelvägg i badrum som liknar ögon.
Rätt svar 1. 240 mm

Med ett husbygge som skulle vara inflyttningsklart till midsommar och nu snarare lutar mot Alla Hjärtans dag vore det skönt att ha något roligt att se fram emot. Med tre små killar som kommer sakna badkaret i lägenheten blir regnskogs dusch något roligt att locka med.
 
Denna veckan önskar vi stort grattis till OlofH som vinner regnskogsduschen i veckans tävling. Vi hoppas att det nya badrummet blir toppen när bilningsarbetet är klart och väggar och tak är i nyskick.

Motivering: När det kändes som hopp fanns om helrenoveringen så hittade vi ett brott på avloppsstammen så nu har hela badrummet röjts ur vägen, golvet bilats upp och tänk va skönt det skulle vara att få ställa sig under denna regnsskogsdusch och få bort allt damm från bilningsarbetet!
 
  • Gilla
olofh
  • Laddar…
1. 240mm

Hela badrummet är fullt av mögel. Jag har minst fyra sorter av klängväxter som fattat tycke för väggarna och duschdörrarna. Tre av dessa är identifierade, men undrar om inte en av dom är en helt ny sort. National Geographic var här och Naturvårdsverket är på gång att göra rummet till naturreservat. Jag tänkte jag skulle hinna ordna det innan dess, men rörmokaren bara vände i dörren, så där lär jag inte få hjälp. Hursomhelst så skulle allt bli så mycket enklare med ett sådant där regnskogsduschhuvud, då jag skulle kunna gå all-in på temat istället. Vore toppen om ni kunde rädda mig här. Tusen tack på förhand.
 
Rätt svar är nr: 1, 240mm
För att våra små döttrar ska uppskatta att duscha ju huvudet hade en dusch med regnkänsla varit underbar! Inte bara en hård stråle stråle som vi har idag.
 
Svar 1) 240 mm
Njutningsfull känsla med regnig inspiration, jag blir både ren och får badrumsmeditation!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.