Måste hem och testa på min Nilfisk, men det är inget jag har reflekterat över tidigare. Har ändå plågat den rätt bra med driverse utmaningar.
Men som sagt måste prova.
 
tror det blir en MD 6 Premium då Jula har kampanj just nu, dock utan verktygsslangen men den får jag köpa separat.

Edit, ska vara WD6 Premium. Ändrat i texten ovan.
 
Redigerat:
Kärchers verktygssugslang med adapter set är ju bara 1 m. Tänker mig att man bygger ihop en egen variant istället. Finns anslutningarna slang-chassie och slang-adapter att köpa lösa?
 
Ni som har Bauhaus eller Hornbach kan ju göra en prismatchning på WD6 Premium.

Jag använder min flitigt och är väldigt nöjd. Testat en del olika grovdammsugare i lägre prisklass och jag tycker WD6 Premium är kanon!
 
Den Jula säljer är WD6 Premium och inte WD6 P Premium. Julas saknar några tillbehör som ex den på Bauhaus har.
 
Jaha va konstigt.. Jag köpte min på Jula för lite mer än ett år sedan men då fick jag med adaptern och slangen till verktygen.

Men de kanske har bytt modell.

Oavsett så rekommenderar jag WD6 Premium, den har följt men under en totalrenovering av vårt hus med allt från damm, sågspån, grus, betong och allt möjligt gammal bråte.
 
Då håller jag tummarna att det även följer med denna gång även om det inte specar det.
 
Har problem med min Einhell TE-VC 2230SA, när påsen börjar bli full så verkar den skava mot filter-hållaren och det blir hål i påsen, har testat med både Einhell-påsar och Biltemas påsar som verkar vara samma storlek, samma problem.
 
B Byggtankar123 skrev:
Den Jula säljer är WD6 Premium och inte WD6 P Premium. Julas saknar några tillbehör som ex den på Bauhaus har.
Då även min gamla grovis gav upp så begav kan mig till jula för att fynda en wd6, på plats såg jag att det var en wd6 p, knäppte en bild och tog mig 300 m västerut och köpte en på Bauhaus för 1320kr (y)
 
mattetvilling mattetvilling skrev:
Då även min gamla grovis gav upp så begav kan mig till jula för att fynda en wd6, på plats såg jag att det var en wd6 p, knäppte en bild och tog mig 300 m västerut och köpte en på Bauhaus för 1320kr

Svärfar gjorde samma sak, han köpte precis den på Bauhaus för 1319kr. Grymt bra pris måste jag säga! Nästan så man blir sugen på en till
 
Smart smart, jag skickade frun att köpa då hon hade bilen. Men nu orkar jag inte åka och lämna tillbaka och sen köpa på Bauhaus. Dock så är det WD6 P Premium och då ingår slangen för verktygsanslutning som jag hade räknat med att måsta köpa vid sidan av så jag är väldigt nöjd.
 
  • Gilla
Conne3
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.