Skulle fått min Silestone bänkskiva monterad idag men det blev inget för Stone Systems har gått i konkurs. Så håll er ifrån denna lösning tills det finns en stabil återförsäljare på marknaden igen.
 
Finns en hel del återförsäljare av silestone på marknaden. Cosentino levererar till många...
 
  • Gilla
phosun
  • Laddar…
P phosun skrev:
Skulle fått min Silestone bänkskiva monterad idag men det blev inget för Stone Systems har gått i konkurs. Så håll er ifrån denna lösning tills det finns en stabil återförsäljare på marknaden igen.
Väntar också på en bänkskiva från dem, vad har du fått för svar angående leverans?
 
K Krökthörnspik skrev:
Väntar också på en bänkskiva från dem, vad har du fått för svar angående leverans?
Igår (22/8) skulle min skiva ha levererats men de ringde på förmiddagen och berättade om konkursen men att de avsåg leverera det som var klart. Dessvärre hade de upptäckt dels en spricka och dels att vasken (i samma material) var felmonterad så det fanns helt enkelt inget leveransbart. Därför bad de mig att kontakta min återförsäljare, Electrolux Home i detta fall, och reda ut det hela. Stone systems representanten lät uppgiven.

Electrolux Home säljaren trodde att jag redan fått min bänkskiva (han hade missat att Stone Systems redan strulat till det i tillverkningen för mej en gång) och dessutom hade han hört från Stone Systems att firman skulle köras vidare under rekonstruktionen av konkursförvaltaren. Men det var i fredags förra veckan. Han har försökt få svar från Stone Systems och konkursförvaltaren utan att lyckas så här långt men har satt deadline till imorgon förmiddag 23/8. Vid uteblivet besked går han till en annan Silestone leverantör som han förberett.
 
J
Tack ubbson för ditt meddelande. Och att du registrerat dig för vårt lilla forums skull
 
U Ubbson skrev:
Hör av dig till Askim Stenindustri i Töcksfors dom kan lösa det mesta med natursten och Silestone skivor snabbt och lätt
Tack för tipset men jag har köpt köket från Electrolux Home så de får avgöra hur vi ska gå vidare.
 
Jag fick ingen bänkskiva efter konkursen på Stone Systems!! kontaktade Askim Sten i Töcksfors fick svar och hjälp direkt, nu gäller det att få avdrag på priset från från köksleverantören!!
 
  • Gilla
phosun
  • Laddar…
J
Tänk att Askim Sten i Töcksfors har en till så fantastiskt glad kund som registrerar sig och skriver ett fint inlägg enkom för deras skull, men det förstår jag. Själv anlitade jag dom för ett nageltrång, en tarmsköljning och faktiskt så bakade dom en riktigt god princesstårta till barnens barnkalas häromsistens.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.