1. 240 mm

Vi har en växande familj men ett litet trångt badrum och det lyxigaste just nu är en tvättmaskin och en torktumlare. Tyvärr finns det inte plats för några större förändringar och att bygga ut det verkar omöjligt. I det här mörka badrumsläget lyser möjligheten med en lyxig regnskogsdusch lika starkt som solen en högsommardag. Måtte det bli vi som lyckan faller på denna gång!
 
svar: 240 mm

Renovering av badrummet har varit i planerna flera år men sjukskrivningar och arbetslöshet och trasiga bilar kom emellan så vi har fått skjuta den framför oss hela tiden. Men nu är det snart dags att börja planeringen på riktigt och den här duschen vore en dröm att få sätta upp.
 
Svar 1.

Efter att ungarna slitit sönder 2 duschslangsr och handtag skulle det vara skönt med en dusch som sitter på behörigt avstånd från deras klåfingriga nypor men de ändå kan njuta av en skön dusch
 
Gamla duschtillbehör och slangar på kakelvägg som behöver renoveras. Svar nr 1

Som det ser ut hos oss nu så villhöver vi verkligen en ny dusch !
 
Rätt svar är nr 1. 240 mm

Vi har nyligen köpt sommarstuga och har vatten och avlopp indraget men ännu inget badrum. Ett tillskott i form av denna elefantdush vore underbart och definitivt något annat än en kalldusch :)
 
alt 1.

Jag och min särbo håller på och bygger till ett torp från 1800-talet med målet att vi ska kunna bo där tillsammans med våra 4barn, många timmars arbete har vi lagt och ännu fler återstår och bla ska ett nytt badrum göras, det skulle vara en mycket välkommen uppmuntran i vårt arbete och sätta stor guldkant på det nya badrummet.
 
Jag svarar: 1.
Kanske kan man få kidsen att duscha utan tjat..om man kan locka med regnskogsdusch
 
1. 240

Min sambo och jag är ett ungt par som i höst kommer att börja bygga hus på den fantastiska tomt som vi hittade av en slump i vintras. Den ligger på en ö med båtförbindelse och vi får kompromissa mycket för att få allt att gå ihop. Oavsett kommer det att bli vårt drömhus som vi ska bo i på heltid (därför vore det fint att ta en dusch någon gång ibland...).
 
Svarsalternativ 1.

Det låter hur lyxigt som helst. Jag har länge velat bjuda min sambo på spa
, men med två små barn hemma är det omöjligt just nu. Det här skulle ge henne lite vardagslyx och avkoppling i hemmet i alla fall!
 
Duschhuvudet är 240 mm
Håller på att dra in vatten och avlopp i en sommarstuga vi haft i familjen sedan 50-talet. Nu ska vi äntligen unna oss ett stort badrum med bra utrustning och kanske lite lyx. Hansgrohe Raindance skulle bidra till just en sådan exklusiv känsla som jag är ute efter
Med vänlig hälsning,
torbjorn.johansen@home.se
 
1. 240 mm

Motivering:
Efter två år så börjar badrumsrenoveringen äntligen bli klar, min pluggande sambo samt våra två småbarn skulle älska att få duscha i skönt sommarregn från denna!
 
Svar: 1, 240mm

Vi är mitt i renoveringstankar och en sådan här dusch är precis det vi letar efter.
Vi har en vattenblandare och en äldre dusch blandare av hansgrohe sen tidigare och har varit väldigt nöjda med dem. Kvalitet helt enkelt .
Mvh
Leif
 
1. 240 mm

Jag skulle aldrig köpa en. Enda chansen att kunna njuta själv och att imponera på övernattningsgästerna är att vinna den.
 
1. 240 mm
Att få lyxig hotellkänsla hemma, hoppas bara frukosten blir lika bra!
 
Svar:
Alt. 1 - 240 mm

Tänk att stilla få lapa
Regnskogsdroppar som på en tropisk apa

Som vore jag en färgglad fisk
Vatten som strilar och gör mig frisk

När det rinner över mitt nakna bröst
Och skänker mig tröst

Drömmer mig bort i ett stilla regn i sus & dus
Och glömmer att banken faktiskt äger mitt hus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.