1. 240mm

Singing in the rain har fått en helt ny betydelse nu när man kan sjunga i regnet i badrummet.
 
Duschhuvudstorlek 240mm

Renoverat duschutrymmet i källaren, men ännu inte hittat det perfekta duschmunstycket förrän nu! Hade blivit pricken över i:et och lyft duschutrymmet!
 
1. 240 mm

Passar perfekt då vi nu skall renovera hela badrummet och faktiskt har tittat Raindance dusch, men tyvärr inte har budget till en, vore verkligen trevligt att få njuta av denna .

Mvh

Åke
 
Svar= 240mm
Sommaren har varit regning, men inte har man vågat ducha där, det blir toppen med regnskogsduschen, då man kan bestämma värmen och trycket själv.
 
Svar 1
Jag har under 4 år tänkt byta våran dusch för att hållaren till duschandtaget är trasig och således måste man plocka upp det från golvet, hålla i det under duschningen samt schamponera och balsamera med 1 hand!
Funkar ju utan problem eller hur?
Det tycker inte frun....
Så nu kanske den här duschen kan få mig att prioritera upp duschen med att montera en ny istället för att hänga upp munstycket☺
 
1: 240mm

Tanken på att få sej en härligt uppfriskande vårregns dusch varje morgon skulle motivera mej att bygga klart badrumet!
 
S SaSoAn skrev:
1. 240
Motivering: Drömmer om Borneo
- varma skyfall i regnskog
Drömmen för mig, fast barnen
skulle vråla om handduschen togs bort
Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe - en utmärkt kombo!

Svar: 240mm
Vår stamrenovering gjorde vårt badrum mindre och sämre, min sambo blev helt tokig!
En "regnskogsdusch" skulle gaska upp henne :) och bli happy woman igen!
 
Svaret är
1. 240 mm

Om jag har tur
kan vi duscha i ur i skur
Vår jacuzzi är trasig för det mesta
Och då blir en regnskogsdusch det bästa.
Amazonas är ju helt okej
Men att ha regnskogen här hemma är ju en oslagbar grej, tänk - hemma hos sig!!
Så nu vill jag så gärna vinna
Sen får vattnet gäääärna rinna!!!
 
240 mm.
Vår stamrenovering gick åt skogen, blev ett mindre badrum istället, grrrr...
En "regnskogsdusch" skulle gaska upp min sambo som blev ledsen och bara vill flytta nu.
Ett badrum är viktigt!
 
Svar 1 (240mm)

Om jag inte tar mig en dusch, jag blir och lukta usch.

Att vara ren och fin, är bättre än att stinka bensin.

Vatten från tak, vore fint i mitt hak.

Därför jag denna vinst vill ha, så jag äntligen kan ro i land mitt spa.
 
Svaret är 240 mm.

En regnskogsdusch hade gjort sig perfekt i barnens badrum i vårt kommande nybygge! Som många andra barn så är de kinkiga vad gäller att tvätta håret men med en sådan här hade det varit den perfekta avledningsmanövern.
 
J
Svar 1

240 mm

Bortsett från att vi är trötta på den rangliga duschkabinen som inte verkar gå att få ren, och den hemska rosa 60-talskakeln finns oron över den väldigt rostiga golvbrunnen.
Detta har fått oss att återigen rita om badrummet för att snabbare ha råd att renovera det, och därmed tagit bort all "lyx".
Hade varit riktigt trevligt med regnskogsdusch så att vi i det annars enkla badrummet fått lite vardagslyx.
 
Svar 1

En regndusch låter lyxigt, att det blandas vatten och luft för högre effekt är perfekt, då min fru alltid klagar på dåligt vattentryck hos oss :) hon har problem med att skölja ur schampo och balsam ur håret idag!
 
Svar 1
240 mm

Inflyttning i nya lägenheten den 11 september, det vore otroligt lyxigt att få montera en härlig och mysig dusch för två, för att ersätta det badkar vi flyttar ifrån och kommer att sakna...
 
Svar: 1, 240mm

Lämplig tidpunkt att förnya och byta till supermodern dusch set.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.