Svar: 1
Vore kul att vinna något, speciellt nu när vi har köpt ytskikt för stora pengar men har ännu inte börjat i badrummet i ombyggnaden av stallet till bostad hemma.

Den här varianten har vi kikat på tidigare men med tanke på priset får vi nog fundera ett par varv till.

/Mikael S
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn lyxig regnskogsdusch till ditt badrum

[bild]

Regnskogsduschar har blivit mäkta populära. Jämfört med en traditionell dusch får du fler valmöjligheter och en ännu mer avkopplande stund när du duschar. Regnskogsduschens vatten blandas med en viss mängd luft så att det upplevs som en riktig regnskur. Du kan själv välja hur kraftig regnskuren ska vara, allt från ett lätt sommarregn till en kraftigare och mer koncentrerad massagestråle. Dessutom har just det här takduschsetet - Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe - även en praktisk handdusch för den som bara ska spola rent något lite snabbt.

Totalt värde cirka: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna takduschsetet Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe.

Fråga: Hur stort är duschhuvudet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 240 mm
X. 250 mm
2. 260 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Hansgrohe för att de sponsrar den här tävlingen.
240 mm

Jag håller på att bygga ett runt Attefallshus och denna dusch skulle kröna mästerverket :)
 
  • Runt tak på Attefallshus med installerad kupolformad takfönster.
1. 240 mm.

Jag ska bygga bästa badrummet i källaren så detta hade ju varit en liten bit på vägen! :D
 
1. 240 mm

Det vore en perfekt dusch för oss som snart måste renovera vårt badrum och tänker modernt och energisnålt :)
 
240 mm
Behöver så gärna en dusch till mitt badrum som jag ska bygga
 
240 mm


240 mm jag vill renovera min badrum och det kommer passar mig om jag vinner den :) mvh
 
Svar 1

240 mm
Håller på o renoverar min nadrum, den skulle passa perfekt om jag vinner .
Mvh ;).
 
240 mm är rätt svar
en dröm att få äga har bara haft chansen att njuta av när man bott på hotell och vilken dröm. tänk att vakna och ha hotellkänsla varje morgon *vardagslyx* <3
 
1 - 240 mm

Vi har en dusch av den äldre skolan som med nöd och näppe går att ställa in för en behaglig temperatur. Och även om man efter många om och men lyckas hitta en bra inställning så håller den inte mer än i några minuter innan den smyger/eller kastar sig mot antingen iskallt eller kokhett.

Det hade varit skönt att kunna ta en skön avslappnande regnskogsdusch och slippa kriga sig igenom varje tvagning som om man passerade de sju nivåerna i skärselden.
 
Svar 1 240 mm

Efter 40 år med en liten dusch av plast som strilar vattnet i en cirkel med tomt i mitten vore det härligt att kunna byta ut den mot en regnsskogsdusch som sköljer bort schampot i håret på ett kick.
 
1) 240 mm
Motivering:
Vardagslyx från Hansgrohe & Bygghemma borde vi alla få. Men nu blev det jag som tog mig vatten över huvudet!
 
Svar: 240mm
Vi håller på att renovera vårt badrum och det ända vi saknar är just en dusch, det är så svårt att välja vilken dusch man ska köpa för det finns så mycket att välja på! Men denna verkar grymm
 
Svar 1. 240 mm

Om man sliter och släpar med stora lass
blir svettig och dagligen sig behöver tvaga,
skulle denna komma väl till pass
även om chanserna att vinna är svaga.
 
Svar: 1 240 MM

Rusch
in i vår nya dusch
o ljuva mjuka vatten som regnskog
känns som vi aldrig
får nog:crysmile:

Stor skillnad från ett hotell på 48:e avenyn NY
och takdusch högt däruppe med endast kallvatten.
 
Svar 1 är rätt , 250 mm
Jag bara behöver en sån dusch känner jag! Att få gå från spaavdelningen på uteplatsen till en regnskog inne, ja det låter underbart i själen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.