Duschhuvud; Svar 240!

Motivering:


Mitt huvud sitter löst, så nu hoppas vi att HANS sitter fast! Med 240 kan vi dessutom vattna planterna så att de kan GROHE!
 
Svar 1

Motivering

När höstens regn snart kommer går jag hellre in i duschen och får ett regnskogsregn från Hansgrohe och byggehemma.
 
Svar. 1

En avslappnande dusch är något jag skulle behöva ibland. Skulle hjälpa med en effektiv dusch för rengöring av lortiga barn när de varit ute i det ändlösa regnandet och lekt.
 
Svar: 1 = 240cm

Min motivering: den kommer bli fantastisk här och hela bygget står still, hantverkarna dröjer, å vi skulle flyttat in för 4 månader sedan... behöver en dos rejäl uppmuntran till mitt framtida badrum med dubbeldusch, överljus ut till hallen och glasvägg med foto på utsikten från min familjs gård. Ritningarna är vackra men det känns så tröstlöst nu och vi hade velat få in ett bubbelbad men det fick inte plats så den sköna spakänslan försvann.
 
  • Tomt utrymme avsett för ett framtida badrum med trägolv och väggpanel.
mickerehn
Svar:
1. 240 mm

Motivering:
Efter en hård dags arbete är det härligt med en skön dusch och ett smått, behagligt pärlande vatten är perfekt för avkoppling men också för minnen som får mig att tänka på mina ungdoms dagar då jag reste runt i regnskogsnatur och hur toppen och vackert allt var då!
 
Svar 1
Då åsikterna går isär här hemma om hur man duschar, handdusch eller takdusch, och jag är den enda som förespråkar takdusch vore detta helt och hållet i egoistiskt syfte för att få som jag vill!
 
Rätt svar: 1 - 240 mm

Helt enkelt för att det hade varit kul att överraska min sambo <3 med en sådan dusch som hon önskat sig - men inte budgeten hållt för - inför renoveringen av badrummet i höst. :)
 
Svar: 1

Motivering: som den Tarzan jag är skulle denna regnskogsdusch passa perfekt i min hydda.
 
Rätt svar är 1.
Har precis köpt hus med min pojkvän och han önskar sig en regndusch. Skulle vara jättekul att kunna överraska honom med en i julklapp :)
 
Svar: 1

Motivering:
Min dusch sprutar från höger och vänster, skulle sitta fint med en ny dusch som sprutar på en själv och inte på väggar och tak.
 
D
Svar 1.
En sådan dusch är min sambos dröm. Själv är jag lite osäker men hon hade blivit väldigt glad om jag van den då hon äntligen hade fått en sådan :)
 
Vilket drömpris!
En sådan här vill jag verkligen ha i ett badrum hemma! Jag och sambon har äntligen lämnat in bygglovet till vårt blivande hus men väntan är lång innan vi får besked. Tänk om vi kunde vinna denna dusch till blivande huset! Och så kan vi iallafall bli rena om inte lovet blir godkänt

Rätt svar är 1- 240mm.
 
Svar: 1 (240mm)

Jag har fått en oväntad badrumsrenovering där allt måste rivas och pengar till det måste fram. Ett nytt och snyggt duschset skulle bli mycket välkommet i denna utmanande situation.
 
Svar. 1 (240) mm

Med nytt hus vi fått vi utan möjlighet till dusch det borde stått. Läckande duschset och dåligt fall gör att denna tävling blir vårt kall.
 
Svar: 1. 240 mm

Jag inser snabbt att jag inte kommer vinna det här.
Användare Kullgrens rim är på tok för bra, så jag lägger istället min röst på henne/honom.
Med ett sådant väl användande av vårt vackra språk så hoppas jag att de i den nya duschen får sig ett rejält åk!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.