1. 240mm

Skulle göra sig perfekt som del i uppfräschning/renovering av källarens duschrum.
Kanske skulle till och med barnen tycka det vara kul att duscha där då?

/C
 
Svar: 240 mm

Motivering: Jag skulle överleva med endast en vanlig löst liggande handdusch, för det har jag gjort i över tio år nu, men det skulle ju vara en njutning varje dag att få uppleva en regnskogsdusch istället :)
 
1. 240 mm

Just nu har vi bara en handdusch med trasig hållare så när man justerar höjden ramlar den i bitar. Så en bra början på en renovering vore ju en ny blandare med takdusch.
 
1. 240 mm

Mina föräldrar har hitills varit utan badrum och toalett i 2 mån, skulle bara fixa nya ytskikt. Det visade sig att en rörböj gått isär från tvättmaskinen så vid varje tömning så tömdes vattnet i trossbotten. Allt golv i badrum, bastu och intilliggande rum har fått rivas och sen har det varit lång väntetid på att avfuktaren ska göra sitt jobb.

En ny dusch till dem hade varit en trevlig present!
 
1. 240 mm
2. Min syster har köpt sitt drömhus men det är mycket som behöver fixas till. Ett snyggt och funktionellt badrum är ju bland det skönaste att ha färdigt först så det skulle vara kul om jag kunde få bidra med denna dusch för det är alltid roligare att ge än att få.
 
1. 240 mm

Efter en skön dag i slalombacken,
vill man ha regnskogsregn i nacken
Skicka duschen till Åre,
Så blir jag nog glad som en dåre.
 
Svar: 1 - 240mm

Nu när vi äntligen fått kommunalt vatten i stugan så kan jag ta många och långa duschar och har alltid velat ha en takdusch. Perfekt med luftinblandning så man spar lite på vattnet.
 
Svar:1 240mm

Barnen vill ha Tarzanfarsa, men när jag visar mig i Y-frontkallingarna säger de bara usch. Skulle så gärna vilja kompensera med en djungeldusch.
 
Redigerat:
Svar 1. 240mm

Motivering:
Både blandaren uppe och nere trasiga är,
annat märke var det dock i de.
Dags för bättre kvalitet både här och där,
Hansgrohe har visst det.
Dusch med munstycke stort och runt,
ger ro i kropp och själ.
För duscha sjönt det är ju sunt,
det vet vi alla väl.
 
Svar 1
Renoverar badrummet och hade ju varit skönt att få ner på kostnaderna lite. Genom att vinna denna blandare och dusch huvud.
 
Nr 1. 240mm

Kan ha tagit mig vatten över huvudet med detta projektet https://www.byggahus.se/forum/threads/gnejsstigen.299177/#post-2766330

Två nya badrum står på todon så hade varit underbart att få en sådan lyxig detalj att montera ❤️ + flickvännen hade nog också uppskattat den då en av hennes största hobbies verkar bara att duscha :)
 
Svar: 1 – 240 mm

Efter att i en månad försökt välja vilken takdusch vi ska köpa så verkar jag nu kunna slippa ta det beslutet om turen är med mig.
 
Svar: 1. 240 mm
Motivering: min fru vill ha handdusch, jag vill ha takdusch och vår son gillar regnskogsdroppar. Med denna skulle vi kunna lösa det så att alla blir nöjda! Dessutom kan vi inte reglera värmen så att vi får kallvatten med vår nuvarande dusch.
 
Svar: 1 - 240 mm
I vår egen lägenhet har vi njutit många Raindance i duschen. Nu bygger vi om en lägenhet i huset och vill också att de kommande hyresgästerna skall få uppleva en lika skön Raindance som vi alltid gör.
 
1. 240 mm

Motivering: den befintliga duschen är ingen höjdare, en bra dag hamnar det inte alltför mycket vatten på golvet utanför duschkabinen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.