1.

Varför jag vill vinna? Kanske min enda chans att få uppleva regnskog....
 
  • Gilla
SysterNett
  • Laddar…
1. 240
Motivering: Drömmer om Borneo
- varma skyfall i regnskog
Drömmen för mig, fast barnen
skulle vråla om handduschen togs bort
Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe - en utmärkt kombo!
 
240mm

Självklart behöver man en sån där! Framförallt med tanke på att barummet just flyttar upp från källaren
 
Svar 1

ÄNTLIGEN drar vi gång utbyggnaden av vårt lilla hus som ska ge oss en vuxenavdelning och en tonårsavdelning, Två år har vi väntat!

Duschen skulle ge tjejerna (17 & 15) en välförtjänt belöning till deras badrum efter att de tålmodigt stått ut med oss under processen samt väntan på "riktiga" rum.
 
Svaret är 1, 240mm.


Vi är precis på sluttampen av en badrumsrenovering, det enda som återstår är inköp av duschblandare och -munstycke.
Jag och min fru kommer inte riktigt överens om vad vi vill ha för dusch.
Skulle vi vinna detta fina duschset så skulle diskussionen vara ut världen
 
RÄTT SVAR: 1. 240 mm

TAKDUSCH. Jag bara älskar takdusch, hade det i tidigare huset men nu när vi flyttat är det nog den vi saknar mest,
 
Svar: 1
Två tjejer dansar regndans för att jag ska vinna regnskogsduschen.
 
Svar: 1

Vi har en originaldusch från 1969 som är så igenkalkad att bara några få vassa strålar kommer fram. Den dagliga morgonduschen skulle verkligen bli trevligare med denna nya regnskogsdusch!
 
Svar: 1

Håller på med renovering av källare efter att vatten trängt in underifrån,
då vore det inte så tokigt med en vinst som ger vatten ovanifrån.
Har länge velat ha en takdusch och det är prefekt att den också har handduschmöjlighet.
 
Svar 1: 240 mm.

Med ett orange badrum kombinerat tvättrum från sent 70 tal med en dusch det knappt kommer vatten ur, vill jag med denna regnskogs dusch bidra och inspirera till ett nytt fräscht badrum i huset jag hyr utav min mor.
 
Ett ofullständigt badrum med tvättmaskin, toalett och handfat, men utan dusch installerad.
1. 240 mm

En skön dusch är värd så mycket för resten av dagen, och jag njuter av att stå där en stund. Vill ha något mycket mer än en vanlig dusch. Just nu får jag dock tvätta mig i sjön, och det blir snart lite kallt... På bilden ser ni varför och jag hoppas jag vinner duschen så jag har löst det innan isen lägger sig
 
Svar 240mm har ett ny renoverat badrum men saknar den här regnskogen... med denna dusch så är badrummet komplett
 
1. 240 mm
Ett lätt sommarregn av tårar och en enskild hård duschstråle i taket när 80-talets bruna duschhuvud föll på tån och båda sprack.
 
1. 240

Efter att ha ärft ett hus så kastade jag mig över uppgiften att renovera badrummet, två år senare så är det nu snart klart.
Har gjort allt utom vvs och el själv och utan Byggahus.se och Youtube hade jag alldrig lyckats.
Nu är det dags att köpa inredning och det vore skönt med ett bidrag i for av en regnskogsdusch!
 
Svar: 1

I vårat 80-talsbadrum med bidé hade det varit väldigt trevligt att kunna uppgradera till modern takdusch.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.