Hej!

Ngn som har tips/erfarenhet på bra plattsättare i norra Sthlm? Bor i Täby.
Behöver lägga klinker 80 kvm i källare samt kakel i badrum.

Tack på förhand!

O.
 
Hitta du någon, bor i Täby också fick precis tag på en bra byggfirma. Tog 2 månader att hitta en anständig firma
 
B Batteribyte skrev:
Hitta du någon, bor i Täby också fick precis tag på en bra byggfirma. Tog 2 månader att hitta en anständig firma
Tar gärna emot tips! Tack
 
Paulak Byggkonsult, men vet att de också har mycket att göra.
 
  • Gilla
Täby2017
  • Laddar…
T Täby2017 skrev:
Hej!

Ngn som har tips/erfarenhet på bra plattsättare i norra Sthlm? Bor i Täby.
Behöver lägga klinker 80 kvm i källare samt kakel i badrum.

Tack på förhand!

O.
Prata med Sami, du hittar hans nummer på www.min-byggare.se

Hemsidan är inte den bästa men både jag och min granne är extremt nöjda med hans arbete.
 
Jag hade aldrig vågat anlita någon som varken skriver ut namn eller organisationsummer på hemsidan, som min-byggare gör. Här får man verkligen inte betala något i förskott!
 
  • Gilla
Stadsfiskalen och 4 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag hade aldrig vågat anlita någon som varken skriver ut namn eller organisationsummer på hemsidan, som min-byggare gör. Här får man verkligen inte betala något i förskott!
Väldigt bra synpunkter, sen föredrar jag själv att hantverkaren kan bemöta mig på en likasinnad nivå som han faktiskt gjorde, han till och med kopierade sina kvitton och skickade dem tillsammans med fakturan. Aldrig fått en tydligare Materialspec från något annat företag :D Men det gäller att se upp, och hitta dem som är servicemotiverade. Det var i allafall skönt som en omväxling till skillnad från grabbarna som gjorde våran mur, mindre oroligheter vart de.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Team Wåhlin bygg & vvs i Vallentuna kan jag rekommendera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.