Tja!

Vi ska bygga ett Oden och nu har jag en fråga angående tvättstugan. Vad ingår i den? Om man kollar på alvsbyhus.se på ritningen så har de ritat in ett torkskåp och sedan tvättmaskin, men vad är det som är brevid tvättmaskinen? På andra sidan står värmepumpen och bredvid den...en bänk? Visa gärna bild på er tvättstuga. Jag skulle nämligen vilja fräscha upp vår lite.

/Anna
 
nybyggare_anna skrev:
men vad är det som är brevid tvättmaskinen?
::) Kan de va en tvättho för handtvätt? ??? :-/


 
Nu bör bilderna finnas på din mail, Anna :)
Hör av dig om de av någon anledning inte kommit fram.

MVH/Christina.
 
byggimpert skrev:
Jag har bilder från ett jättefint "Oden"

Kan en liten Groda få fjäska till sig bilder också? ::)
 
Särskilt små grodor kan visst få fjäska sig till bilder ;) :)

Om du börjar med att messa din e-mailadress till mig så skickar jag dem så fort som möjligt.
Ett observandum dock, det funkar inte med "hotmail" adresser, jag har försökt så många gånger nu med dessa bilder och det funkar aldrig, varför vet jag inte..... :-/

MVH/Christina.
 
hej Anna ! Jag har bilder på våran tvättstuga om du vill se. Vi har satt in skåp och garderob, vi valde bort tvättmaskin/torktumlare och köpte egna. hej vejs Bii
 
"Kermit", nu bör bilderna finnas på din mail :)

//Christina.
 
byggimpert, du vet om att man kan lägga upp bilder på nätet gratis? Många sidor förhindrar vidare länkning men på tex PhotoBucket är det tillåtet http://www.photobucket.com/ . Du har ofta bra råd, jag tror att många är intresserade av att se hur du har löst inredningen... :D
 
Tackar :)
 
mino skrev:
byggimpert, du vet om att man kan lägga upp bilder på nätet gratis? Många sidor förhindrar vidare länkning men på tex PhotoBucket är det tillåtet [länk] . Du har ofta bra råd, jag tror att många är intresserade av att se hur du har löst inredningen...  :D
Tack för de orden, det var roligt att höra :) och visst vet jag att det finns gratis uppläggningsplatser för bilder, det är bara det att jag är så himla dålig på att klara av sådana grejer :-/
Jag är helt enkelt inge bra på datorer, det pyttelilla jag kan räcker till "husbehov" men inte längre, tyvärr............ :'(

Men den som undrar över nåt är så välkommen att höra av sig, jag svarar och visar så långt jag kan.

MVH/Christina.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.