Halloj!!
Är det någon på detta eminenta forumet som vet någon vvs firma som har TID, som kan installera vvs i ett nybygge som kommer o ske nov-jan  utanför Göteborg ???
Alla jag pratat med e såå upptagna o ointresserade av jobb...
 
(Lustigt nog så brukar jag helst vilja få tag i en som säger att denne är upptagen. Själv när jag jobbade "med händerna" så var min standardursäkt när jag inte kunde komma samma vecka, eller ens veckan efter: Du kan få ett nummer till en som kan komma redan IDAG! :surprised: Men, tillade jag alltid: Det finns en anledning till att han är ledig idag och sitter på kontoret! Ingen jag träffade valde att välja den som var ledig, upptagna hantverkare är bra hantverkare!)

Hade du bott längre norrut så hade jag - givetvis - kunnat rekommendera flera - upptagna :p - vvs-firmor och vissa personer. Är det inte så intresserade när du ringer så är ett tips att säga att du fått någon på "rekommendation" (förutsatt är det stämmer). Då brukar de ta sig tid, av någon konstig anledning! :-*
 
Jo visst har du rätt i att upptagna är bra, men vad hjälper det mig o välja en upptagen när han ändå inte kan utföra något jobb åt mig ??? ::) ;)
 
Har äntligen fått tag i en röris.. o den bästa av dom var det oxå.... så idag är det en sån här dag ;D
 
Hej
En bra ledig röris i Stockholm
Bengt Lindman rör Tel.0708 124368 ;D
 
Det var nog i lite lång resväg.... ::)
Det är nog minst 55mil hit från stockholm. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.