Kommer i helg (040515-040516) att "få över" ca 80 m3 fyllnadsmassor. Massorna består troligen till övervägande del av sten i varierande storlek.

Gratis transport kan ev diskuteras. Först till kvarn.... ;)

Tel 0708-95 18 88
 
URSÄKTA MIG!!! Massorna finns i Huddinge, Stockholm.
 
Någon sten behöver jag inte, däremot en lastbil med kran+skopa, som kan hämta 5-7 kubik sten på min tomt. Det låter som om du har en bra kontakt?
 
Hur stora är stenarna? Jag har ingen koll på fyllnadsmaterials olika kvaliteter, men vi behöver en massa för att fylla upp på vår tomt. Men det måste nog gå att packa ordentligt så det blir stabilt.

Vi bygger i Sollentuna!
 
MathiasS skrev:
Någon sten behöver jag inte, däremot en lastbil med kran+skopa, som kan hämta 5-7 kubik sten på min tomt. Det låter som om du har en bra kontakt?
Tyvärr.... Här gäller det 20 tons bandgrävare....
 
sollentuna skrev:
Hur stora är stenarna? Jag har ingen koll på fyllnadsmaterials olika kvaliteter, men vi behöver en massa för att fylla upp på vår tomt. Men det måste nog gå att packa ordentligt så det blir stabilt.

Vi bygger i Sollentuna!
Telefonkontakt etablerad........
 
Hej

Använd gärna rapportera kanppen när du ser något som du tycker verkar skumt med ett inlägg.
Det hjälper oss moderatorer då vi får en signal om att det är ett inlägg vi behöcer titta närmare på. På så sätt kan vi tillsammans snabbare få bort oönskade inlägg från forumet

Mvh
Mats
Moderator
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.