Någon som köpt till en takkupa till sin LB-hus-Uggla? (den med 38 graders taklutning = Ugglan 147)

Vad kostade i så fall det?

Hur bred är den?

 
Kan inte svara på hur bred den är, men den kostar NF 68400kr ;) Och det är en 3facks takkupa. Men då utgår ett takfönster.
 
Tack för informationen lier,

Det var allt en icke försumbar peng dom vill ha för det, men säkert värt varenda krona i slutänden? Vad gäller bredden så svarade du nog indirekt på min fråga (3 fack = 3 *1,20 m = 3,60 m). Byggdes kupan med hjälp av färdiga moduler (typ som väggblocken) eller platsbyggdes den?
 
Det vet jag inte :( Enligt beskrivningen så är det Stommonterat i SM i NNF ingår stomkomplettering och utvändigt färdigställande. i NF ingår invändigt färdigställande.

Om du nu blev nå klokare av det?? Jag har inte byggt LB-Hus har bara Tillvalslistan och ändringslistan jag går efter. :)
 
oki, har precis insett att du inte byggt nån uggla men har tillgång till "the tillvalslista". bor själv i en uggla och skall till att inreda övervåning. lycka till med "villa juslin"
 
Husagaren skrev:
oki, har precis insett att du inte byggt nån uggla men har tillgång till "the tillvalslista". bor själv i en uggla och skall till att inreda övervåning. lycka till med "villa juslin"

Tackar så mycket. ;) Har inte kommit så långt ännu det har vräkt ner snö här hela veckan >:( Men till veckan ska det nog ta fart igen. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.