Hej, jag har denna fina combo med både ismaskin och vattendispenser i snyggt anti fingerprint rostfritt med höjd 180. Verkar som om elux och husq slutat tillverka dessa nyligen, någon som vet var det kan finnaskvar till försäljning samt om det kommer nytt i nästa års kollektion ? hittade siemens men det är inget alternativ för mig då de är 187 cm... tacksam för alla tips
 
A
Ungarna tillverkar husqvarna numer och har helt andra lösningar och höjder i sant järnridå tänk
 
Trist, då är det game over menar du ? trodde den var rätt populär och sålde bra.
 
Dum fråga, men skulle det vara ide att renovera allt maskinellt och behålla mina husqvarna ? tänker på mekanik i ice och watermakern, styrkort, kompressor mm.
 
A
Har du några fel på dessa i dag?
 
nej, de går perfekt men jag ville förebygga och antingen renovera skåpen innan de pajar eller så köper jag en begagnad elux combo men de är inte lika snygga
 
A
alltså så ser jag ingen mening med att reparera i förebyggande syfte då det i sig kan ge följd fel
det finn heller ingen garanti att skåpen skulle hålla längre
som indianerna säger:
dont fix it if it isnt broke!
 
menar du det ? då kanske jag skalö behålla mina nuvarande istället och vänta, trodde 10 år var en gräns :)
 
A
de som överlever 5 år kan leva mycket länge
 
japp, men så trist att dessa slutat tillverkas! alrt är ju samsung el whirlpool side by side om du vill ha både kolsyra och is...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.