Hej,

Är det någon som vet om det går att få tag på kanalplast som är längre än 6m?? Man vill ju inte behöva skarva..
 
L
A AndreasC skrev:
Hej,

Är det någon som vet om det går att få tag på kanalplast som är längre än 6m?? Man vill ju inte behöva skarva..
Vad menar du med kanalplast , användning till , mer info
 
Det finns nog inte i handeln. Det är möjligt att det kan gå att specialbeställa från tillverkaren.
 
L Liteavvarje skrev:
Vad menar du med kanalplast , användning till , mer info
Jag vill göra ett uterum som en förlängning av huset, det är en lada som vi tänkte bygga om till bostad, och då tänkte jag göra huset ca. 6m längre och ha garage på nedervåningen och uterum på övervåningen, det blir ett vanligt sadeltak där varje sida är ca 7,5m långa. Jag vill ha in ljuset men jag vill ha isolerat så bra som möjligt så jag tänkte mig att använda 50mm vanlig kanalplast som finns hos ex. Willab eller SKBV.
 
L
Du får kontakta dom som har och fråga , blir nog inte gratis
 
S
A AndreasC skrev:
Hej,

Är det någon som vet om det går att få tag på kanalplast som är längre än 6m?? Man vill ju inte behöva skarva..
Hej! Jag har 6 skivor som är 7 m långa och 1 m breda + tillhörande profiler. Sex långa, vita skivor staplade utomhus, 7 meter långa och 1 meter breda med profiler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S Sture3 skrev:
Hej! Jag har 6 skivor som är 7 m långa och 1 m breda + tillhörande profiler.[bild]
Hej,
Dessa finns väl inte kvar fortfarande?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.