Man kan ansluta 2 dvs ha 3 totalt. Motivation: Jag har gett bort mina retro-högtalare till yngsta dottern som flyttat till eget. Under många år har jag inte spelat min musik hemma utan barnen har spelat sin. Nu när jag äntligen KAN spela min musik igen har jag inga högtalare.
 
Svar 2: 3 enheter

helt enkelt för att jag gillar att ha med mig musiken, i trädgården, på stranden till exempel! :)
 
Svar: 3 stycken enheter

behöver få musik i hela stora trädgården där jag finns stora delar av sommaren och sen har jag ett hus på 260 kvadrat där jag behöver musik allteftersom jag går runt och städar och pysslar så behöver denna lättburna underhållare!
 
Svar 2: 3 enheter.

Hade/har massa kommande projekt ja tänkt göra nu i sommar. Men tror tusan bara ja vill sätta mig ner o njuta av det som redan är gjort, ha semester istället. Bara sitta o njuta av musik och barnen som leker..:)
 
Mme Chéne
Svar: 3 St enheter

Motivering:
Den första trådlösa högtalaren i huset snodde äldsta dottern. Andra gången var det lillasysters tur att lägga beslag på vår "musikbox"... Tredje gången gillt hoppas vi nu vinna denna mäktiga manick - koppla ihop den med de andra två och väcka huset kl 8 en lördag till tonerna av Highway to hell! ✌✌✌
 
Svaret är nr. 2, alltså 3 enheter kan kopplas ihop.

Det vore ju helt ljuvligt att ha en Harman Kardon Go + Play, inte minst när barnen tagit över det enda rummet i huset med någorlunda hyfsat ljud. Men en Harmon Kardon med toppenljud... wow, vilka möjligheter! Då skulle man kunna få njuta av bra musik både ute och inne, vare sig man stryker en skjorta, bygger en slagport eller påtar i trädgården. Jag skulle till och med ta högtalaren till jobbet för att kunna fly in i en ljudbubbla när kollegorna blir alltför störande :)
 
Svar nr 2

Sommaren för mig är frihet, att ena stunden vara ute och rensa rabatterna och sola för att sedan ta skydd från regnet under tak eller bara slappa i soffan och ta det piano. Med en högtalare som denna kan man göra allt med lite skön musik. Livet blir helt enkelt trevligare.
 
Svar: 2. 3 st

Sommaren ska njutas utomhus,
med musik som bjuder till lek och bus.
Hartman Kardon har bästa trycket,
och ger oss energi till sommarrycket!
 
Svar alt 2, 3 stycken enheter

Motivering: Vid vinst skulle jag donera denna Harman Kardon Go + Play till dotterns fotbollslag H-B Flickor 15 som behöver en ny och större till sina träningar, den lilla de har nu har gått varm i ett år och peppade dem till att vinna serien ifjol, men inför Gothia Cup om par veckor behöver de uppgradera materialet, dessutom skulle pappa bli väldigt glad om han då får tillbaka sin lilla bluetooth högtalare till poolbygget hemma, jag börjar bli bra trött på att vissla låtar, min fru är redan trött på det....
 
Svar: 2. 3 st

Alla ska snickra något utom- eller inomhus, samtidigt som barnen aktiveras, samtidigt som tvätten hängs upp, samtidigt som diskmaskinen töms, samtidigt som huset målas, samtidigt som fönster bys, samtidigt som... Hur många armar kan man ha?

Jag skulle göra en sak. Spela favoritsången här hemma som just nu är "Lollo och Bernie". Om och om igen.
 
Svar:2

Ibland blir tystnaden allt för lång, man vill egentligen sjunga en liten sång.
Men med en Harman Kardon GO, slipper det bli soo..
:)
 
2 är rätt svar (3 enheter)

Jag har funderat mycket på om jag behöver den. Brusigt på jobbet, 10000m och 900km/t i 9-10 timmar är vardagen, varför ha en massa ljud på fritiden? Bor långt ut på landet, råmande kor är det högsta ljudet som "stör" mig. Njuter av tystnaden och lugnet, varför ha en massa ljud på fritiden? Vill jag ha oväsen åker jag in till stan men, varför ha en massa ljud på fritiden. Så nej, glöm mitt inlägg, låt lugnet råda.

Eller förresten, ta med mig i utlottningen. Jag älskar ju musik, på låg volym och det finns ju volymkontroll. Eller hur?

Flygplanscockpit under nattflygning med upplysta instrument och en solnedgång i bakgrunden.
 
Redigerat:
Svar: '2' tre stycken enheter.

Motivering: Det skulle vara kul med lite musik när man är ute och jobbar. Eftersom grannarna är så långt bort så behöver ingen starta en tråd om den odrägliga grannen som spelar musik hela dagen.
 
Svar: 3 enheter

När trubaduren på klippan i skärgården envisas med att bara spela Björn Rosenström, då kan den här komma väl till pass!
 
Stort grattis säger vi till [SH] som vinner en högtalare till sitt uterum. Nu kan ni lyssna på musik och för en stund glömma bort avloppsanläggningen. Hoppas det blir en fin sommar på uteplatsen för er. Grattis igen

[SH] [SH] skrev:
Svar: 3 enheter kan anslutas och turas om med att spela musik.

Tanken har funnits att skaffa lite ljud till uteplats och uterum. Spanade på Sonos och utehögtalare. Drömde lite. Skulle kunna ske denna sommar.
Sedan kom kommunen och krossade våra dröm genom att döma ut avloppet och se till att våra besparingar (+mer därtill) läggs på ny trekammarbrunn samt efterföljande infiltration. En Go+Play skulle ge ljud till uterummet och glädje till mig och grannarna när vi planerar vår nya, gemensamma avloppsanläggning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.