Svar 2. 3 enheter

Motivering Professionellt såväl som privat har jag alltid flera parallella projekt och att med smidighet kunna bära med en snygg och smidig högtalare att streama ljudet till är precis vad jag skulle behöva. Får jag en Kardon från Harman så får ni kardan från mig.
 
Svar 2: 3 enheter.

Det vore helt perfekt för vårt hem. Vi har bara en gammal radio som t.om har en kassetbandspelare.
Vi vill ha ett smidigt och bärbart sätt att spela musik var vi än befinner oss i huset, såväl inomhus eller i trädgården.
Eftersom ingen av oss i familjen har intresse av massiva förstärkare, stora högtalare eller disco-blinkande system, är högtalaren från Harman Kardon mitt i prick.
 
Svar 2: 3 enheter

Kan den överrösta grannens skumma pianomusik?

Då tar jag den gärna! :)
 
3 enheter kan man koppla in.
Skulle komma till omedelbar användning, då jag saknar den volym som behövs för att spela gitarr till Spotify i min dator.
 
Två enheter kan du ansluta, så det blir totalt tre enheter
Skulle vara perfekt med en högtalare nu när jag ska bygga ett trädäck runt min badbalja, att jag sedan kan sitta i baljan och lyssna på underbar musik gör det ju dubbelt så bra
 
Svar 2: 3 enheter kan anslutas.

En Harman Kardon GO+Play med inbyggt uppladdningsbart litiumjonbatteri skulle passa mig perfekt att ha hemma vid poolen samt möjligheten att enkelt kunna flytta med sig välljudande musik till husvagnen och stranden.
 
Svar 2. 3 enheter

Det skulle sitta som en smäck på vår altan som vi för tillfället bygger! Bra musik, grilldoft och en kall dryck är en oslagbar kombination en varm sommarkväll.
 
Svar:1 extra enhet kan kopplas till HK GO+PLAY
För att jagar trött på att släpa ut vår nuvarande sladdtvungna högtalare samt förlängnindssladd...
 
ullet
Svar: 3 st enheter

Musik ska byggas utav glädje, med glädje bygger jag mitt hus!
 
Svar: 3 enheter kan anslutas och turas om med att spela musik.

Tanken har funnits att skaffa lite ljud till uteplats och uterum. Spanade på Sonos och utehögtalare. Drömde lite. Skulle kunna ske denna sommar.
Sedan kom kommunen och krossade våra dröm genom att döma ut avloppet och se till att våra besparingar (+mer därtill) läggs på ny trekammarbrunn samt efterföljande infiltration. En Go+Play skulle ge ljud till uterummet och glädje till mig och grannarna när vi planerar vår nya, gemensamma avloppsanläggning.
 
Svar 2: 3 st


Ingen kommer att kunna döma

När vi favoritmusik ska strömma

Snarare avundsjukt drömma

Och den ikoniska stilen berömma

Med Harman Kardon kan vi för alltid sladdar glömma!
 
Svar 2. 3 enheter

Då hemmabioförstärkare, blue-ray, extrastereo och externa datorhögtalare är av samma märke hade det ju varit en skam att även inte den bärbara högtalaren ingick i denna märkesskara.
 
Svar 2, tre enheter!

Mina små döttrar vill dansa överallt och är grymma på att rocka loss - helst tillsammans med oss föräldrar. Med denna schyssta H/K skulle vi sätta hela huset i gungning med bra städ- och fixarmusik inomhus och skön grillmusik på altanen!
 
Svar 2) 3 enheter

Harman Kardon höjer festens kvalité,
från att vara medioker till att bli succé!
Alla är bjudna, grannar, släkt & vänner,
vi lyssnar, vi dansar, vi diggar, vi känner.
Hip-Hop, Dance, Disco, hårdrock, jazz eller hus,
Tillsammans med byggahus känns framtiden ljus.
 
Svar 2, 3 enheter

Man kan göra så här också, men det är inte rätt. Dessutom blir jag fet av chipsen En öppnad chipsförpackning på golvet används som mobilställ.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.