3stk enheter

Musik är som balsam för själen.
Bra musik lugna stunder rockiga stunder
vad vore en livet utan goda toner
 
Svar 2

På min altansektion med pelargon, passar denna Haman Kardon!
 
H&K Go + Play kan kopplas ihop med tre enheter dvs svarsalternativ 2.

Maskinen kommer till nytta under sommarens renoveringsprojekt där det behövs komp av grym musik där det kanske inte alltid finns tillgång till eluttag. Räknar med riktigt tung och rapp bas som når långt precis som i den nätanslutna föregångaren. Dessutom perfekt för att köra på bryggan och i båten!
 
Alternativ 2.
(3 stycken smarta enheter kan ansluta samtidigt)

Jag har länge väntat på att få lägga vantarna på denna läckra högtalare.
 
Åh, vad jag vill vinna! Då blir det disco i trädgården i sommar! Tjohoooo!
Svare två, alltså 3 enheter ☘️☘️☘️
 
Svaret är nr 2, alltså 3 enheter kan kopplas upp samtidigt.

Min motivering är följande:
Min son har enbart en MP3-spelare som ingen vet hur man lägger in nya musikfiler på. Det är enbart "Samir och Viktor - Bada nakna" som spelas konstant och detta gör att projektet att lägga nya plattor i badrummet får en psykisk påfrestning. :sick:Underlätta för mig men främst för min son och bredda hans musiksmak och tillför även ljudböcker så han förstår vad han annars går miste om.
/Mats
 
Svar 2. 3 enheter

Med snickarväskan i ena handen och denna superläckra högtalare i andra handen ska jag i sommar förflytta mig runt i hus och trädgård. Renovering och trädgårdsskötsel kommer bli så mycket roligare när jag lyssnar på musik och på årets sommarpratare!
 
Svar 2 (3 enheter kan kopplas in samtidigt)

Flyttade in i huset för 4 år sedan och kan fortfarande inte köra in bilen i garaget, då det är fullt av flyttbråte som behöver sorteras och slängas, säljas eller sparas en Harman Kardon Go + Play skulle göra det jobbet uthärdligt
 
3 enheter är svaret

Att ta med sig musiken vart man vill är en lyx jag gärna vill vinna. Rensa rabatter eller städa garage eller bara slappa i hängmattan är bara några platser där denna vinst skulle platsa fint.
 
Svar: 2 =3st
Motivering: Vi har en stor trädgård med massor med små projekt hela sommaren.
Med en högtalare av denna kaliber går arbetet lättare.
 
Hej
svaret är 3 st enheter.
Fixa och dona i trädgård och hus
Hunden slappar emellan alla bus
Härlig musik tack vare Harman Kardon Go vi nu hör
Som sprider go stämning i allt vi alla gör!

Med vänlig hälsning
Eva Chelbat
 
Svar 2 (3 st)

Med 3 barn som lagt beslag på befintlig högtalare, stereo, bandspelare och nu senast mina earpods vore det skönt att vi vuxna kunde ha något som genererar ljud.
 
Svar: 3
Motivering:
Softa, rocka, dansa eller parta
Med Go+Play är det enkelt att musiken starta
Stilrent, snyggt och utan pardon
Musiken kommer från Harman Kardon
 
Svar: 2
3st enheter kan anslutas samtidigt.

Förra året köpte vi vårt första hus och började omedelbart akutrenovera, vilket förvisso var både roligt och lärorikt.
Dock spenderade vi vår semester på detta sätt vilket medförde att återhämtningen blev sisådär.
Detta ska vi inte göra i år utan då ska vi göra som det är tänkt; vila, grilla och lyssna på bra musik så man orkar med resten av året.
För att göra musiken rättvis måste man ju även ha en riktigt bra högtalare, vilket Harman Kardon verkligen är.
Vi håller nu tummar och tår och ser fram emot en höst fylld av ny härlig energi!
 
Svar: 2

Jag vill ge den i födelsedagspresent till min dotter med detta rim:

Kära tonårsdotter, din musiksmak är inte som min, men jag älskar dig ändå.
Därför ska du denna gåva få.
Nu kan du vara i din hardstylevärld utan att nån klagar.
Och lyssna på precis det som dig behagar
... så länge du lovar att stänga in dig i ditt EGET RUM.
Annars ska jag smyga in och brassa dansband in absurdum.
Se så, öppna paketet nu och njut i din egen värld,
så kan stackars mamman få lite lugn och ro när hon gottar sig
med glassiga tidningar med mode & flärd!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.