Svar : tre enheter

Jag har gjort en spellista på ca 750 låtar med 80/90tals musik. Tänk att kunna spela upp musiken med denna högtalaren!
 
D09
Kloge Kloge skrev:
Svar : tre enheter

Jag har gjort en spellista på ca 750 låtar med 80/90tals musik. Tänk att kunna spela upp musiken med d högtalaren!
80-90 tals musik!

Där har du en fördel :cool::ok:
 
  • Gilla
Kloge
  • Laddar…
D09 D09 skrev:
80-90 tals musik!

Där har du en fördel :cool::ok:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hej !
Mitt svar är Tre enheter.

Ser fram emot att anordna egen musikfestival,
där det enbart skall spelas klassiskt sjuttiotal.
Det finns gott om plats, på gräsmattan hemma,
och Harman Kardon Go+Play, fixar discjockeyns dilemma !
 
D
Svar 2 tre enheter.
Musik är ju en fröjd och livar upp ens vardag. Sedan finns även mer än bara musik att lyssna på. Kan vara trevligt lyssna på någon av många kul podcast medans man renoverar eller återhämtar sig på balkongen:)
 
Svar: 2 (Anslut upp till tre smarta enheter samtidigt och turas om att spela musik).

ALLA ska få vara med och lyssna på BRA musik. Med tre kopplade enheter kan (nästan) alla även få vara DJ:s.

DJ framför en stor folkmassa på en festival med händerna upp i luften.
 
1. 3 enheter
2. Blir ju perfekt att ha när huset ska målas om nu i sommar och man behöver lite peppning i form av bra musik som snabbar på jobbet!
 
Svar 2. (3 enheter)

Motivering:
Fyller år nu i juli och ska ha en grillfest ute på gården, 'Harman Kardon Go + Play' skulle passa bra till festen än vad telefonhögtalarna gör, plus så höjer Harman Kardon feststämningen med ljudet den ger :)
 
Svar 2: 3 enheter

Vi skulle verkligen behöva något som dränker ljudet av grannens sons strävan att bli trubadur när vi hänger ute runt poolen!
Jag tror inte att han kommer att bli jätterik som trubadur om vi säger som så...
 
Svarsalternativ:2 - 3 enheter

Är i slutfasen på lekstugebygge till barnen och hade varit fint med lite musik ute i trädgården. De hade också blivit glada om de kunde spela musik i stugan när den är klar.
 
Svar: 2 - Det är tre enheter

Kan jag inte imponera på grannen med gräsmattan eller huset hoppas jag det kan bli med tekniken (ljudet).
 
Svar: 2 dvs 3 st.
För jag har ingen bra ljud i min bostad. Min anläggning är sen 80-talet och jag behöver komma i fatt till 2017:)
 
Svar: 2, 3 enheter.

Skulle vara mycket bra att kunna ta med mellan radhuset och fritidshuset för att ha musik ute på altanerna.
 
Svar: 2 dvs tre enheter!

Musik behöver vi både här och där i huset, senast i nyrenoverade källaren och även ute i trädgården.
 
Svar: 3 enheter

För att göra de diverse trädgårdsprojekten ännu roligare så behövs lite musik medan man jobbar. Med batteritid på 8 timmar klarar man en heldag. Samtidigt är högtalaren snygg nog att passa in i vardagsrummet för att förgylla middagen med familj och vänner, eller på altanen bredvid grillen.

För att inte tala om de gånger man håller på med något projekt inomhus som innebär att man bryter strömmen i tid och otid. Då är en batteridriven högtalare perfekt för att inte pausa ljudboken varenda gång strömmen bryts. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.