Hej

Vet inte om jag är trög men nu är jag rätt så irriterad på ebay här, rätt eller fel är en annan sak:). Innan när jag handlat grejer på ebay så har jag skrivit vad jag söker efter. Sedan har jag kunnat sortera på pris inkluderat fraktkostnader och börjat med den billigaste längst upp. Nu hittar jag inte den funktionen på första sidan som det var innan. Nu kommer allt blandat i en stor hög vilket jag inte vill. Går man in på "Advanced" till höger om "Search" så hittar jag funktionen längst ner där. Men när jag trycker på den så fungerar den inte heller. Utan allt är i en salig blandning och det blir extremt svårt att få överblick över det. Gör jag något helt galet eller har de ändrat en bra sida?
 
Jag har den kvar i alla fall.....
 
Jag tror du måste välja kategori också.
 
Nej, behövs inte.
Men om du går in under "View" till höger sen customize och ställer in där?
 
"Sort" heter ju funktionen.
Skärmdump av sökresultat för Ping S55 järnklubbor på en online shoppingplattform.
 
Tack för svaren! Hittade problemet idag och det var inte som någon trodde. Skriver man ett för långt sökord så flippar tydligen ebay ur på något sätt. Testa att skriva "timing belt 1.6TDI CAYC" så ser ni. Suddar jag däremot bort CAYC (vilket är beteckningen på min motor) så fungerar det.:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.