Dom höjde just priset på bredbandet till 399, dock tycker jag priset på tv är för dyrt, och sanslöst att man måste betala ytterligare en avgift för att ha kanalerna på 2 tv boxar.
 
S
Det är ändå smått otroligt att man överger Telia för att de vägrar gå med på ockerpriser från en leverantör, när dessa ockerpriser i slutändan skulle landat på er som kunder.

Skulle ha övervägt att lämna telia ifall dom INTE stod på sig mot detta ocker.

Med detta sagt menar jag inte att det inte finns några anledningar att lämna telia. Jag funderar själv på att byta då Telia är dyra.
 
Inte krånglar jag med olika byten för att spara någon tia hit eller dit på Internetanslutningen, har jag en bra uppkoppling som bara fungerar så värderar jag det högre. Men det är utifrån mina förutsättningar.
 
hsd
Jag hittade en bb/tv/telefon-leverantör för halva telias pris :rofl:
Tråkigt bara att de aldrig fick tjänsterna att fungera :cry:
Så jag är tillbaka till Telia betalar dyrt men det funkar från dag 1:p
 
A AndersS skrev:
Inte krånglar jag med olika byten för att spara någon tia hit eller dit på Internetanslutningen, har jag en bra uppkoppling som bara fungerar så värderar jag det högre. Men det är utifrån mina förutsättningar.
Klart man inte byter om besparing är försumbar, men 2-300kr blir lite pengar på ett år, sen är det en stor skillnad på att betala 750kr i månaden mot att ha bredband + basutbudet inkluderat i månadsavgiften för bostaden.
Finns ingen mening att alla ska betala invidivudellt då är det bättre att ta ett kollektivt abonnemang.
 
Jag avsåg bara Internetdelen, börjar vi blanda in TV så blir det betydligt mera komplext då vilka kanaler man vill ha påverkar och hur man paketerar dem.
Tyvärr finns inte möjligheten till kollektiva abonnemang för många av oss Byggahusare,
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.