Vinn trådlös designhögtalare från Harman Kardon

Vit Harman Kardon Go + Play högtalare bredvid en smartphone på en ljus yta.

Med bluetooth och hela fyra inbyggda högtalarelement kommer vinnaren av veckans tävling kunna spela upp sin musik både smidigt och i hög ljudkvalitet. Personen som vinner tar nämligen hem en vit Harman Kardon Go + Play!

Högtalaren levererar musik i upp till åtta timmar, och du kan dessutom ladda dina andra prylar från den genom USB-uttaget. Den här designhögtalaren har även ett robust handtag i rostfritt stål då den är tänkt att kunna plockas med när du reser, eller enkelt vill plocka med musiken ut på altanen/balkongen i sommar.

Totalt värde cirka: 3 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför du skulle ha nytta av en Harman Kardon Go + Play.

Fråga: Hur många enheter kan Harman Kardon Go + Play kopplas ihop med samtidigt?


1. 1
X. 2
2. 3

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Lär mig gärna och 2 till
  • Laddar…
Svar: 3 enheter kan anslutas samtidigt

Motivering:
Som för dom flesta husägare så är det ett nära nog konstant slit med renoveringar, fixande och felsökande. Vissa dagar då det känns som att man helt enkelt inte orkar och allt går emot en så kan otroligt nog musik göra skillnaden mellan att göra klart det som ska göras, eller att gå och lägga sig på soffan och drömma sig bort till en plats där man bor i ett perfekt hus som man aldrig behöver göra något med.

Självklart hade en trådlös högtalare också passat när man sitter med vänner och familj i trädgården och helt enkelt myser i det förhoppningsvis fina vädret :)
 
Svaret är 2 dvs 3 enheter.

Mycket rensande i rabatterna och en granne som bara spelar dansbandsmusik behöver lite rensning av hörselgångarna också ;) då passar Harman Kardons Go + Play bättre än bra.

//Jante
 
Svar två, alltså tre enheter.
Inte nog med att jag har ett stort hus och fixar lite överallt, vilket skulle vara mera njutbart med denna i förhållande till mobilens skrälliga ljud. Dessutom är jag snart klar med mitt trädäck där jag kommer att placera ett spabad... där är denna en självklarhet. Poolen får jag som belöning för att jag renoverat klart nedervåningen, inte illa för en ensam tant (om jag får säga det själv).. så en liten extrabelöning skulle inte sitta helt fel :)
 
Svar 2. 3 enheter

Vår dotter som fyller tre om en månad har börjat lyssna mer och mer på sagor och musik, idag spelar vi detta på vår fasta stereo i vardagsrummet., vilket inte blir optimalt när lillasyster kommer om ca två veckor. Vi har börjat leta en lösning till 3-åringens rum så hon kan lyssna vid läggdags.
Harman Kardon Go + Play hade varit den perfekta födelsedagspresenten från oss till henne, då kan hon gå undan och välja var hon vill lyssna, och varken stör eller blir störd av lillasyster.
 
Redigerat:
D09
Svar 2

Jag har lite beslutsångest över sommarens projekt.

Altan på framsidan och få ordning där ( det vuxna beslutet ) och så har vi djävulen på andra axeln ( det roliga beslutet )

En stor 70m2 betongplatta med murad sarg på baksidan för att köra Inlines, spola på vintern etc

Hur kommer högtalaren in i detta :)

När grabben körde skridskoskola så hade hockeyskolan passet efter och när det var deras tur så dundrade man på Frölundas " hjälmar av guld " samtidigt som man släppte på hockeyjuniorerna.

Detta taggade grabben så starkt att han hoppade på hockeyskolan och har inte missat en träning sen dess. Likväl alla tider på allmänhetens åkning och inlinesträningarna i ishallen som på kvällar och helger.

Det hade varit grymt att kunna dundra på hjälmar av guld när vi kör ute på den ev kommande Inlines/hockeybanan.

Får jag högtalarn så satsar jag på inlinesbanan
 
  • Barn i skyddshjälm och inlinesutrustning visar tummen upp på en parkering.
  • Barn i ishockeyutrustning på isrink i rörelse, suddig bakgrund som skapar känsla av fart.
T
Svar 2: 3 enheter
Renovering pågår runt om i huset så att kunna ha denna mobila enhet att streama ljuv musik från vart man än är i bygget hade gjort tillvaron mycket trevligare och jobbet säkert snabbare.
För att inte tala om alla grillkvällar i sommar den skulle komma så väl till pass på :)
 
Svar: 3 enheter

Att sitta och mysa med frugan en sommarkväll i nybyggda uteplatsen skulle bli ännu mysigare med lite ljuv musik.
Nybyggd uteplats med en pergola, en rund bord- och stolgrupp på stenplattor, redo för sommarkvällar.
 
Svar: 2 - Tre enheter!

Min mor och far har lagt åtskilliga timmar i garaget åt att renovera sin pärla. En bil de köpte tillsammans när de träffades 1974.
Tid, tid, tid och med oändlig perfektion är den såklart inte "färdig" än idag.
Enligt min far blir en sådan här bil aldrig färdig då det alltid finns något att göra!
Så för att göra tiden i garaget mer trivsam skulle de behövda en högtalare som skriker kvalitet och rent ljud från Harman Kardon.

Då får de renovera bil under veckorna och på helgerna hjälpa till med huset jag och sambon ska bygga!
Win-win!
 
  • Renoverad blå klassisk bil parkerad på gräsmatta med röda bondgårdar i bakgrunden.
Svar 2. 3 enheter

Min dotter fyller snart 2 år och hon älskar musik. Det hade varit en fröjd att kunna ge henne denna att spela på i sitt rum på övervåningen. Idag har vi bara en stereo och den står på nedervåningen vilket blir omständigt för henne då hon samtidigt vill leka med sina leksaker.
Har alltid hållt Harman Kardon väldigt högt när det gäller musikupplevelese och kvalitetsbyggande av produkter så denna hade kunnat glädja henne i många år.
 
Svar 2 alltså 3 enheter

Efter att ha byggt nytt hus med tillhörande altan så vore det skönt att kunna ta det lite lugnt och njuta av det nya huset på altanen med lite skön musik. Vi har även en ett-åring som nyss lärt sig att gå och älskar att dansa till musik så det är svårt att få honom att stanna på samma ställe längre stunder och då år det ju perfekt att denna är bärbar så man kan ta med sig musiken samtidigt som man jagar sonen runt huset.
 
Svaret är 2 dvs 3 enheter.

Precis byggd nytt trädäck och vill vara underbart att kunde njuta av musiken ute med - alternativt att barnen kan lyssna på musik i källaren :)
 
Svar: 2 (3 enheter)

Har alltid velat ha en flyttbar musikspelare sedan min gamla Radiola gick sönder. Det vore trevligt på uteplatsen i sommarstugan och sedan kan man ta hem den till stan´ igen när man åker hem. Underbart!
 
Svar 2 dvs 3 st enheter.

Min motivering:
Vet inte om denna motivering är i ärligaste laget... men vi har hus men det är såå mycket jobb med att fixa, snickra, gräsklippa, lappa och laga. Ibland vill man helt enkelt ta en paus i arbetet, lägga sig tillsammans med frun i var sin solstol med var sitt glas kyld bubbel, hasa ner solbrillorna över näsan, slappna av och lyssna på lite skön musik medan barnen bråkar och slår ihjäl varandra inomhus för att de hatar att leka i trädgården.
När de blir för högljudda höjer vi helt enkelt volymen på vår nya Harman Kardon och skålar till livet!
 
Svar 2. 3 enheter

Verkligen grymt snygg högtalare. Denna bär jag med mig i trädgården, altanen och på stranden i sommar. Funkar ju även att att med den ut med båten då det är lång batteritid på den. HK är ju kända för bra ljud och kvalité så denna kommer jag använder flitigt och vara stolt över :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.