@Daniel 109, TS skapade två trådar i två olika grupper med ca 50 minuters mellanrum, denna tråd skapade TS ca tio minuter innan du postade det allra första svaret i TS andra tråd, att sedan första svaret i denna tråd kommer ca 73 timmar efter trådstart är inte TS fel.
 
  • Gilla
majakt
  • Laddar…
Nu har någon klippt ihop två trådar utan att nämna det. Det blev inte bra.
 
Har det löst sig? Har du hittat vad det var som läckte? Nyfiken.
 
M
Demmpa Demmpa skrev:
@Daniel 109, TS skapade två trådar i två olika grupper med ca 50 minuters mellanrum, denna tråd skapade TS ca tio minuter innan du postade det allra första svaret i TS andra tråd, att sedan första svaret i denna tråd kommer ca 73 timmar efter trådstart är inte TS fel.
Tack! Precis, jag postade i två olika grupper just för att nå ut till fler och för att få fler svar.
 
M
D Daniel 109 skrev:
Nu har någon klippt ihop två trådar utan att nämna det. Det blev inte bra.
Hur då menar du?
 
M
L Leif i Skåne skrev:
Har det löst sig? Har du hittat vad det var som läckte? Nyfiken.
Vi ska få en genomgång från vår el- och värmeleverantör om ett par veckor, så jag ska självklart fråga då. Jag postar i den här tråden efteråt, förhoppningsvis kan det ju hjälpa som svar för någon som råkar ut för samma sak! :)
 
Att starta flera trådar om samma ämne brukar inte vara ett accepterat beteende. Därför har någon satt ihop båda trådarna till en. Vilket gör att inläggen inte riktigt hänger ihop. Jag tycker att den som redigerar trådar bör skriva ut det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.