Status
Tråden går ej att kommentera.
K
Jag skulle kunna tänka mig mot en viss ersättning att axla rollen som moderator för avstängningar av de som skulle må bättre av färre inlägg samt principryttare
 
Det var en rolig tråd denna!
Undrar vad som får vissa at tycka att andra har fel och själv vilja ta dig rätten att bestäma. Man slutar aldrig att förvånas.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
K
Instämmer till fullo. Det är ju detta mönster de behöver hjälp med att bryta.
 
BirgitS
K Kojak skrev:
Jag skulle kunna tänka mig mot en viss ersättning att axla rollen som moderator för avstängningar av de som skulle må bättre av färre inlägg samt principryttare
Att vara moderator i ett forum brukar vara ett obetalt hedersuppdrag.

Om du tycker att något inlägg inte följer forumets regler ska du förstås rapportera det.
 
  • Gilla
MultiMan och 3 till
  • Laddar…
Nu kommer jag att dra på mig en anmälan men det kan vara värt det. Om konjak efter ett års studier i psykologi tycker att en del foristi lider av "komplexsymptom" (vad är nu detta?) så är jag rätt förvånad att utbildningssystemet där han/hon läst jobbar med så diffusa begrepp som komplexsymptom. Hittat på själv?
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
K
Komplexsymptom även känt som besserwisser är det du precis gjorde exempel på. Du var tvungen att hävda dig genom att kommentera istället för att rycka på axlarna och gå vidare. Precis som detta inlägget kommer att resultera i bitterhet från många då de känner igen sig men kan inte acceptera detta. Skulle tippa på att 1% står för 80% av kommentarerna här. Just dessa är lättkränkta då de anser att de äger och har ensamrätt på forumet. Kan man stävja dessa så får man automatiskt en trevlig och sund stämning för de övriga 99%. Som sagt det dröjer inte många sek innan någon av dessa 1% känner sig utpekad och går till något slags påhopp i ett inlägg till detta, trots att jag inte vill annat än deras eget bästa.
 
Jag fixar popcorn.....
 
  • Gilla
-RB- och 6 till
  • Laddar…
K
Exakt det jag skrev hände, någon kunde inte bara låta det vara. Men som sagt jag är tillgänglig om det behövs professionell moderator för att varna och stänga av medlemmar.
 
S
K Kojak skrev:
Komplexsymptom även känt som besserwisser är det du precis gjorde exempel på. Du var tvungen att hävda dig genom att kommentera istället för att rycka på axlarna och gå vidare. Precis som detta inlägget kommer att resultera i bitterhet från många då de känner igen sig men kan inte acceptera detta. Skulle tippa på att 1% står för 80% av kommentarerna här. Just dessa är lättkränkta då de anser att de äger och har ensamrätt på forumet. Kan man stävja dessa så får man automatiskt en trevlig och sund stämning för de övriga 99%. Som sagt det dröjer inte många sek innan någon av dessa 1% känner sig utpekad och går till något slags påhopp i ett inlägg till detta, trots att jag inte vill annat än deras eget bästa.
tycker även att du har ett komplexsymptom
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
K
Där satt nästa, endast medlemmar med 1000-tals inlägg.
 
harry73
knock knock, får jag också va med?
Var är popcornen Anna?
:beer:
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Här, jag kan skicka lite..
Person med 3D-glasögon äter popcorn och ler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
K
Inga 10-15 inläggs personer här?
 
BirgitS
K Kojak skrev:
Inga 10-15 inläggs personer här?
De som har gjort så få inlägg har väl annat för sig en lördagskväll, för de är väl inte inne i forumet mer än någon gång i månaden max.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
harry73
Grattis @Kojak med ditt hundrade inlägg. Jag brukar fira mina milstolpar med ett extra bra inlägg som tillför något.
Nästa gång bättre :rolleyes:
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.