Misstänker att det är en Mora du har. Måste dock se vilken modell, för att reda ut vilken typ av insats/packning det ska vara. Kaffe är ju alltid gott :)
 
  • Gilla
Bramha
  • Laddar…
Blir bild imorgon.
 
Här är kranen.
 
  • Närbild på en kökskran med fokus på vattenmunnstycket och temperaturindikatorer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En närbild på en silverfärgad kökskran monterad på en diskbänk med synliga vattendroppar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en kranmunstycke med kallt och varmt markering i blått och rött.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack. Ska kolla på de när jag har slutar jobbet.
 
O
Frågan vilken del av juryn som är tuffast att övertyga....
 
harry73
Bramha skrev:
Blir bild imorgon.
Eftersom tråden ligger under övrigt - off topic och inte vvs - vatten och avlopp kan jag tänka mig att de spekulantrörmokare har mer nytta av en annan bild än en av kranen ;)

Lycka till i alla fall :)
 
Odjuret skrev:
Frågan vilken del av juryn som är tuffast att övertyga....
Katten naturligtvis …
 
Troligen är juryn lättköpt -> godis brukar övertyga de flesta. Mig är det dock svårare att övertyga ..... kranen = läcker meeeen kan du fixa den så ligger du på plus *haha*
 
harry73 skrev:
Eftersom tråden ligger under övrigt - off topic och inte vvs - vatten och avlopp kan jag tänka mig att de spekulantrörmokare har mer nytta av en annan bild än en av kranen ;)

Lycka till i alla fall :)
Fast kranen läcker faktiskt men jag tänkte passa på och sondera terrängen .... en händig man är ju aldrig fel. (Har även två JÄ..IGT svåra "skruvar" som jag vill ha upp på en vägg *haha*)
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
fahlis skrev:
Katten naturligtvis …
Som sagt både katten och barnen faller för godis ....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.