Status
Tråden går ej att kommentera.
Voffer gör di på detta viset...? :D
Men jag hoppas det enbart är en tidsbestämd utvisning som förra gången.
 
dthompa skrev:
Visst tråkigt att bli bannad för att han skriva mycket, men sen kan jag tycka detta är ett mer seriöst forum än vissa andra och man behöver inte skriva i varje tråd när man inte har något vettigt att tillägga. Då finns det andra sidor att hålla sig till om man har ett behov av att ordbajsa.
Det skulle bli rätt dött här isf.

/Skyldig.
 
Mikael_L
Visst tramsar KOW lite ibland. Men inte så det stör mig. Jag har förmågan att skumläsa lite snabbt genom inlägg med trams.
Jag tramsar själv en del, vi är väl många som gör oss skyldiga.

Jag håller med, forumet skulle bli torrt och tråkigt ifall vi aldrig fransade ut lite (eller mycket).

Jag tror inte det är en avstängning pga trams, i så fall är jag besviken. Jag har ingen aning om vad det är, är lika förvånad som ni andra.

Nu ska moderering ej diskuteras i trådar (en bra regel), så det lär inte komma några svar heller.
Vi får väl bara hoppas att KOW kommer tillbaka snart.
 
Måste någon ha anmält honom? Han kan ju ha förargat admin genom t ex fylleanmälning av en massa legitima inlägg! :)
 
Mikael_L skrev:
Jag håller med, forumet skulle bli torrt och tråkigt ifall vi aldrig fransade ut lite (eller mycket).
För sent. Det är redan ett tråkigt forum.
Själv går jag nästan alltid in för att läsa och skriva seriösa inlägg. Sen snabbt ut igen.
 
Tycker det går lite i vågor, men det beror nog kanske på vilka trådar man hänger i också. Just nu upplever jag en liten down-period med mindre glam och glamour.
 
Självklart diskuterar vi inte andra medlemmars varningar i forumet, men han är inte permanent avstängd den här gången heller.

Inlägget man blir varnad för raderas då det bryter mot reglerna.
 
Nej, nej det gör vi självklart inte. Vi bara filosoferade lite i största allmänhet och så råkade han komma på tal..... :rolleyes:
 
  • Gilla
kulle och 2 till
  • Laddar…
På ett annat forum kan man ibland få semester, då behöver man inte skriva, känns mycket bättre än att bli bannad.
Eller som förr i världen man åkte till "Amerika"

Prutte
 
:D :p :cool:
 
  • Gilla
Krilleman och 3 till
  • Laddar…
Alfredo skrev:
Säkert! Han är som gubben i lådan och dyker alltid upp igen. Det var förresten KoW som en gång i tiden "valde" avatar åt mig.
Tack Alfredo!

Vi kommer väl alltid att hålla ihop, i vått och torrt :)

Illustration av två karaktärer liknande hantverkare, en med en skiftnyckel och en med en verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Marlen Eskilsson skrev:
Självklart diskuterar vi inte andra medlemmars varningar i forumet, men han är inte permanent avstängd den här gången heller.

Inlägget man blir varnad för raderas då det bryter mot reglerna.
Får vi diskutera våra egna då?
 
  • Gilla
CandyManX och 1 till
  • Laddar…
O
Jag tror inte vi blir av med KoW.... Det är en seg gammal gubbe :p :D
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Logo med texten "SEGA GUBBEN" i grönt bredvid en glad blå figur.
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.