Jag är inte alls bitter på mina föräldrar och tycker att jag fick en bra uppväxt.
Däremot är jag mycket irriterad på föräldrar som tror att de gör sina barn en tjänst genom att skjutsa 4-6 kvällar i veckan och hålla barnet helt utanför alla såna där vardagliga göromål.

Jag är också irriterad på föräldrar som tror att de gör barnet en tjänst genom att uppfostra barnet till en livsstil utan B-plan.
 
Personligen tycker jag att det är bra att barn ägnar sig åt aktiviteter, sport tex, sen inte en nackdel att det upptar större delen av tiden om studier sköts som det ska.
 
R
Mindre social träning, ungkarl och spyr galla över att låta barn växa upp i villaområden. Ja du sa det själv, mindre social träning.

Att barn som växer upp i villaområden skulle klara sig sämre än barn på landet, det är skitsnack från din sida. Allt handlar om vilka värderingar och tankesätt man växer upp med. Jag växte upp med en far som lärt mig både bygga och skruva ner motorer och maskiner i molekyler samtidigt som jag har haft alla vänner i villaområdet som jag kunnat leka med närsom..

Bara för du växt upp på ett visst sätt så betyder det inte att alla andra sätt är fel...
 
  • Gilla
A-Man_08
  • Laddar…
Haha..... den fördomen var ju rolig:D

Givetvis finns det föräldrar som ger sina barn en bra uppväxt i bostadsområden men jag ser nyhjälplösheten öka lavinartat i samhället.

Samtidigt vet jag vilka faktorer som har räddat mig igenom alla olyckor och missöden i mitt vuxenliv.
En rad olyckor och missöden som inte har någonting med social träning att göra och inte är det minsta självförvållade men som effektivt skrämmer bort en kvinna i kärlekstankar. Detta enligt flera vänner och bekanta av kvinnligt kön (kamraters fruar och flickvänner).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.