Svar: X, 2st

Som nybliven villaägare har jag kommit till insikt över hur mycket förvaring man behöver, speciellt till trädgårdsredskap och maskiner, något jag inte behövt när man bodde i lägenhet.
Säkerheten med dubbla hänförs är en riktigt bra funktion med tänkte på alla stöldligor som härjar.
 
Svar: X

Jag och frun har länge kollat efter någon förvaring för trädgårdsredskap men vi kommer aldrig i mål. Vinner vi är ju biffen klar :)
 
X. Boxen är utrustad med 2 hänglåspunkter.

Vem behöver inte snygg och trygg förvaring? Jag har en massa trädgårdssaker som skulle bli tacksamma för ett torrt hem.
 
Rätt svar x = 2 st

Så mycket saker, så litet plats...

Grannarna tycker att vi är charmiga OCH får dem att framstå i bättre dager :)
(fast jag har världens trevligaste grannar tror jag)
 
Har ett garage som aldrig rymmer något, hade vart kanon med ett extra förråd till gräsklipparen!

Svar X
 
Mitt svar: X - 2 st hänglåspunkter.

Till mitt gamla hus fanns en manskapsbod som jag använde till förråd, denna var gammal och i dåligt skick och vid senaste stormen så flög plåttaket bort och skickades 30 meter genom luften och rakt in i min parkerade bil som jag ställt på en öppen yta långt från eventuellt fallande träd, min vanliga tur.
Försäkringsbolaget fixade bilens plåtskador men boden fick vi riva och vi har nu ingenstans att ställa trädgårdens smågrejer som man vill komma åt på ett snabbt och smidigt sätt. Att springa upp och ner i källartrappan känns inte lockande.

Hoppas på bättre tur denna gång.
/Anders
 
Svaret är 2 punkter.
Jag och min familj skulle ha stooor nytta av denna extra förvaring. När vi nu behöver bygga om huset för att få till egna rum till barnen så försvinner den befintliga förvaringen. Ingenstans att ställa trädgårdsprylarna, verktygen, leksaker, mm. Håller tummarna!!!
 
Rätt svar: X

Den hade passat perfekt att rymma allt det vi behöver vid vårt nybygge för att slippa verktyg och annat liggandes överallt.
 
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Jag börjar tröttna på att behöva ta ut gräsklippare, snöslunga, jordfräs och annat för att komma in för att hämta en sekatör eller vad jag nu behöver. En GOP stowaway skulle göra det så mycket enklare, och ytterligare en av ursäkterna för att skjuta upp trädgårdsarbetet är borta.
 
Rätt svar X, två punkter.

Den skulle sitta som en smäck i min lilla täppa. Sedan jag byggde min nya altan har det blivit knöligare att släpa trädgårdsredskapen till förrådet och jag har planerat för ett trädgårdsskjul, men varför bygga ett när man kan få ett sånt fint som det här :) Jag har en perfekt plats för skjulet, och massor med perfekta saker att ha i det :)
 
Orientexpressen
Svar: X. 2

Just nu bor alla trädgårdsprylar ute oavsett väder och vind året runt och det ser skräpigt ut.
Skulle vara toppen att få ställa in alla saker under ett skyddande tak så att de håller sig fina längre och så att ingen råkar göra sig illa på div häcksaxar och andra mer eller mindre vassa saker. Då kan jag känna mig stolt över en mycket prydligare och fin tomt som inte störs av nödvändiga saker som inte alltid är så vackra.
 
1. Svaret är 2 stycken
2. Faktiskt så har jag en utmärkt förvaring här hemma men min syster som blir med hus nu i juli har det inte och det här blir ju en alldeles utmärkt inflyttnings- och lycka till present tycker jag!
 
Svar: X (2 stycken)

Tänkte för en sekund att jag själv skulle kunna gömma mig i den här i stället för att slita med ogräs, vattna, plantera, trimma och hålla snyggt … men så kom jag på att jag ju inte skulle behöva gömma mig! Det största problemet när det gäller trädgårdsarbete hemma hos mig är nämligen inte oviljan, utan det faktum att jag måste slå och gräva mig in bland tvåhundrafyrtioelva saker som står i vägen INNAN jag kommer fram till trädgårdsgrejerna. Mitt förråd är verkligen litet och uschligt och fyller inte alls sin funktion, men med denna praktiska skönhet skulle jag kunna jobba hur mycket som helst i trädgården, utan att behöva fräsa och svära 😊
 
2 hönglåspunkter.

Vi har ingen förvaring alls för våra trädgårdsredskap, vilket är en katastrof eftersom vi också har en tvååring, en fyraåring och en sexåring som vill undersöka allt! Jag är halvt uhjälstressad över att små barnfingrar ska skadas och att verktygen ska må dåligt av allt för mycket närkontakt med väder och vind. Håller verkligen tummarna!
 
Svar: X

Ett litet garage till på baksidan att förvara alla saker som inte får plats i det andra garaget hade ju varit kanon. Grabben hade blivit helnöjd av ett eget garage i rätt storlek till hans elbil blandannat :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.