Hej på er där ute!
Jag behöver en duktig, effektiv och seriös snickare i Borås.
Under året ska följande göras på ett gammalt hus från 1917:
1) isolera en oisolerad vind.
2) ta upp ett stort hål på fasaden för att sätta in stora fönster.
3) isolera ett garage.
4) sätta tillbaka en spiraltrappa. Bygga nytt i trä som det en gång var eller billigare lösning funkar också.
5) det finns säkert mer att göra.
 
JEGS skrev:
Hej på er där ute!
Jag behöver en duktig, effektiv och seriös snickare i Borås.
Under året ska följande göras på ett gammalt hus från 1917:
1) isolera en oisolerad vind.
2) ta upp ett stort hål på fasaden för att sätta in stora fönster.
3) isolera ett garage.
4) sätta tillbaka en spiraltrappa. Bygga nytt i trä som det en gång var eller billigare lösning funkar också.
Hej
Undrar om du har hittat duktig snikare i Borås?
jag är nu ute efter en snikare som kan hjälpa oss med att renovera vårt nyköpt hus.
 
Det finns inga. Sorry. Hade hoppats kunna ge dig ett bättre svar.
 
Hej.

Jag är helt säker på att det finns duktiga snickare även i Borås😉

Däremot kan det vara svårt att hitta någon som vill/har tid att hjälpa just dig/er.
Många mindre firmor har mer än fullt i orderboken och då väljer man i första hand att hjälpa de kunder man har.

Det bästa är om ni har någon i bekantskapskretsen som kan tipsa om en bra snickare och koppla samman er.

Lycka till!
 
G-83 skrev:
Hej.

Jag är helt säker på att det finns duktiga snickare även i Borås😉

Däremot kan det vara svårt att hitta någon som vill/har tid att hjälpa just dig/er.
Många mindre firmor har mer än fullt i orderboken och då väljer man i första hand att hjälpa de kunder man har.

Det bästa är om ni har någon i bekantskapskretsen som kan tipsa om en bra snickare och koppla samman er.

Lycka till!
Ja, det måste finnas någon i regionen kan man tycka. Dock ingen här online som gett sig tillkänna eller rekommenderat någon.
 
G-83 skrev:
Hej.

Jag är helt säker på att det finns duktiga snickare även i Borås😉

Däremot kan det vara svårt att hitta någon som vill/har tid att hjälpa just dig/er.
Många mindre firmor har mer än fullt i orderboken och då väljer man i första hand att hjälpa de kunder man har.

Det bästa är om ni har någon i bekantskapskretsen som kan tipsa om en bra snickare och koppla samman er.

Lycka till!
Tack för ditt svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.